Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Zamościu
22-400 Zamość ul. Hrubieszowska 69A
print as PDF
Ogłoszenie nr 87281 / 09.11.2021
Dołącz do nas jako:

archiwista

Do spraw: obsługi dokumentacji o czasowym okresie przechowywania Samodzielne Stanowisko ds. Przechowalnictwa Dokumentacji o Czasowym Okresie Przechowywania
#archiwa/archiwistyka
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • porządkuje dokumentację niearchiwalną
  • sygnuje oraz wprowadza dane do systemu ewidencyjnego
  • prowadzi ewidencję przechowywanej dokumentacji niearchiwalnej
  • bierze udział w pracach przy wydzielaniu i niszczeniu dokumentacji niearchiwalnej
  • realizuje wypożyczenia i zwroty dokumentacji niearchiwalnej z magazynów oraz innych instytucji
  • sporządza sprawozdania okresowe z zakresu obsługi dokumentacji niearchiwalnej
  • uczestniczy w przejmowaniu dokumentacji niearchiwalnej
  • prowadzi prace przy wydzielaniu i niszczeniu dokumentacji niearchiwalnej
  • prowadzi obsługę dokumentacji niearchiwalnej w zakresie kwerend do celów pracowniczych wraz z przygotowaniem kopii dokumentów do poświadczenia
  • prowadzi elektroniczną bazę danych o przechowywanej dokumentacji niearchiwalnej
  • gromadzi informację o aktach pracowniczych z terenu właściwości Archiwum przechowywanych w innych archiwach oraz podmiotach prowadzących komercyjną działalność z zakresu przechowalnictwa
  • w ramach czynności wspomagających oddział I przeprowadza kwerendy w materiałach archiwalnych, sporządzonych w języku polskim i rosyjskim oraz przygotowuje kopie do poświadczenia
  • rozmieszcza akta w magazynach
  • uczestniczy w ekspertyzach archiwalnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań (obsługa dokumentacji niearchiwalnej, realizacja kwerend).
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • odporność na stres
  • umiejętność obsługi drukarki i skanera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe historyczne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość systemu EZD PUW
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • kurs archiwalny I stopnia
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • dokładność
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Budynek, w którym mieści się Archiwum, posiada bariery architektoniczne:

  • brak miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawny (najbliższe takie miejsce parkingowe znajduje się w odległości 200 m);
  • brak rampy umożliwiającej wjazd wózkiem do budynku;
  • brak windy osobowej;
  • brak toalety odpowiednio dostosowanej dla osób Niepełnosprawnych;
  • brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
Warunki pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem;
  • narażenie na kontakt z kurzem;
  • możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły;
  • praca na wysokościach do 3 m (dokumentacja przechowywana na regałach do wys. 3 m);
  • wysiłek fizyczny;
  • wyjazdy i wyjścia służbowe.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru będzie składał się z 3 etapów:

  • I etap - przeprowadzimy weryfikację formalną dokumentów zgodnie z kryteriami ogłoszenia;
  • II etap - przeprowadzimy rozmowę kwalifikacyjną podczas której sprawdzimy kompetencje, wiedzę i umiejętności wymagane na tym stanowisku;
  • III etap - sprawdzenie praktyczne kwalifikacja kandydata (część pisemna).
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 listopada 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 87281"
na adres:
Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość
Kancelaria (parter)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
84 639 23 35
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Zamościu ul. Hrubieszowska 69A 22-400 Zamość tel. 84 639 23 35 e-mail: kancelaria@zamosc.ap.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 84 639 23 35 e-mail: iod@zamosc.ap.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Archiwum

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Zamościu

Udostępnił: Jakub Żygawski

Komórka organizacyjna: Dyrektor AP w Zamościu

Wprowadzono: 09.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×