Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
24-300 Opole Lubelskie ul. Morwowa 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 75388 / 05.03.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: kancelaryjno - biurowych w Zespole Prezydialnym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi kancelarię ogólną Komendy poprzez organizowanie i wykonywanie zadań związanych z Obsługą Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentacji (SEOD),
  • prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów” (SEOD),
  • prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Komendanta i I Zastępcy,
  • obsługuje skrzynkę funkcyjną SEPP KPP w Opolu Lubelskim,
  • obsługuje całościowo pocztę zwykłą,
  • prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Elektroniczny Nadawca”, tj. opracowuje procedury dla KPP w Opolu Lubelskim, sporządza niezbędną dokumentację w zakresie prowadzonej polityki bezpieczeństwa, na bieżąco wydaje i odwołuje wymagane upoważnienia, prowadzi bieżącą ewidencję wydanych upoważnień
  • weryfikuje przesyłane przez KWP w Lublinie specyfikacje w zakresie usług pocztowych z uwzględnieniem jednostek podległych,
  • doręcza korespondencję instytucjom zewnętrznym znajdującym się na terenie miasta Opole Lubelskie tj. Sąd, Powiatowy Urząd Pracy, Poczta Polska, Komornik Sądowy, Ośrodek Pomocy Społecznej, Prokuratura, Starostwo Powiatowe, Urząd Miejski.
  • prowadzi rejestr i doręcza wezwania kierowane do funkcjonariuszy całej jednostki,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe do 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • oświadczenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych
  • znajomość obowiązujących przepisów ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, kodeks pracy,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • łatwość komunikowania się
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • zdolność analitycznego myślenia
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym związanych zarówno z poruszaniem się po terenie budynku jak i roznoszeniem korespondencji do urzędów zewnętrznych. Czynności realizowane na stanowisku wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z elektroniczną rejestracją dokumentów, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, skaner, drukarka, niszczarka, kserokopiarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu, występują kontakty z interesantami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie dostarczania korespondencji: poczta, urzędy i instytucje na terenie miasta.

Budynek Komendy dwukondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ul. Morwowej 4, w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na I piętrze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-08-31
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 10 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75388"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
ul. Morwowa 4
24-300 Opole Lubelskie
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 812 2203
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Opolu Lubelskim z siedzibą przy ul. Morwowa 4, tel. (47) 812 82 16.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
    w Opole Lubelskie – e-mail: iod.kppopolelubelskie@lu.policja.gov.pl.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim

Udostępnił: Elżbieta Dunia

Komórka organizacyjna: Jednoosobowe Stanowisko ds. BHP

Wprowadzono: 05.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×