Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
21-400 Łuków Ul. Międzyrzecka 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 140296 / 16.07.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. statystyki przestępczości w Zespole ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Łukowie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wprowadzanie do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadzonych przez Wydział Kryminalny
  • prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem druków statystycznych dotyczących postępowań przygotowawczych prowadonych przez Wydział Kryminalny
  • współdziałanie z Prokuraturą Rejonową i Sądem w zakresie obiegu akt, postępowań przygotowawczych, sprawdzających oraz dowodów rzeczowych
  • przygotowywanie dla potrzeb Kierownictwa analiz dotyczących charakterystyki i poziomu wykrywalności
  • dokonywanie weryfikacji danych w KSIP zgodnie z poleceniami KWP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata 2 lata w administracji lub 1 rok w danym obszarze
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjność
  • znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • samodzielna realizacja zadań
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na prowadzenie postępowania sprawdzającego
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organówbezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • praca w administracji publicznej
  • znajomość przepisów prawa w zakresie wykonywanych zadań
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służy w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a wspólpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub póżniej
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopię dokumentów potwierdzających spełniene wymagania dodatowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 22 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140296"
na adres:
Zespół Prezydialny nr 101
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9
21-400 Łuków
z dopiskiem na kopercie specjalista Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego Komendy powiatowej Policji w Łukowie w ramach umowy na zastępstwo
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 814 72 50 lub 47 814 72 29
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Udostępnił: Katarzyna Machniak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×