Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie
21-400 Łuków ul. Piłsudskiego 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 115917 / 15.02.2023
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1.Prowadzi rachunkowość urzędu z zakresu budżetu jednostki.
  • 2. Przygotowuje materiały dotyczące planu finansowego w zakresie budżetu tradycyjnego, zadaniowego oraz wniosków o zmianę w planie, kontroluje zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • 3. Przeprowadza analizę zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • 4.Dekretuje i wprowadza do systemu finansowo- księgowego faktury i inne dokumenty finansowo-księgowe.
  • 5.Dokonuje rozliczeń z kontrahentami poprzez dokonywanie płatności za pomocą informatycznego systemu bankowego, sprawdza poprawność sporządzonych przelewów z fakturami i innymi dowodami księgowymi w celu zapewnienia terminowej realizacji płatności.
  • 6.Rozlicza podróże slużbowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • 7.Sprawdza zaangażowanie planu wydatków zgodnie z zawieranymi umowami i wnioskami o zamówienia publiczne oraz wpływającymi od kontrahentów fakturami w celu rozliczenia zaangażowania wydatków budżetowych i zapewnienia środków finansowych na realizację zobowiązań
  • 8.Sporządza miesięczne i roczne sprawozdania budżetowe : Rb-28 - w zakresie wykonania planu wydatków budżetowych, Rb-27S - z wykonania planu dochodów budżetowych oraz Rb-50, Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN, Rb-BZ1 w celu sporządzania informacji z wykonania wydatków budżetowych oraz zobowiązań i należności jednostki, sprawozdania do GUS, sprawozdania z realizacji zadań wynikających z ustawy o służbie cywilnej, informacje z rozliczenia wykorzystanych udzielonych dotacji celowych zawierające szczegółowy opis rzeczowego wykorzystania środków.
  • 9.Prowadzi ewidencję księgową majątku jednostki oraz rozlicza inwentaryzację okresową.
  • 10. Sporządza bilans jednostki budżetowej, zestawienie zmian w funduszu jednostki budżetowej i rachunku zysków i strat.
  • 11.Prowadzi sprawy osobowe, w tym sprawy zwiazane z nawiązaniem stosunku pracy, z jego zmiana , ustaniem stosunku pracy i świadczeń emerytalno- rentowych.
  • 12.Prowadzi sprawy związane z ustalaniem prawa do dodatków za staż pracy , nagród jubileuszowych i odpraw.
  • 13.Prowadzi sprawy związane ze zgłaszaniem, aktualizacją danych oraz wyrejestrowaniem z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników oraz członków ich rodzin.
  • 14. Prowadzi rozliczenie czasu pracy pracowników, oraz ustaleniem prawa do urlopu i wymiaru urlopu.
  • 15. Sporządza informację do WINB i sprawozdania do GUS dotyczące zatrudnienia i czasu pracy.
  • 16.Sporządza listy płac i nalicza wynagrodzenia.
  • 17.Rozlicza zasiłki (chorobowe, wypadkowe, opiekuńcze, macierzyńskie, rodzicielskie itp.).
  • 18.Rozlicza i wysyła składki ZUS w programie Płatnik.
  • 19. Nalicza składki PPK.
  • 20.Sporządza roczne informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, PIT4-R).
  • 21.Wystawia: druki Rp-7 dla byłych pracowników oraz pracowników przechodzących na emeryturę, zaświadczenia dla ZUS o osiągniętych dochodach pracowników pobierających emeryturę lub rentę, zaświadczenia o wynagrodzeniu.
  • 22.Archiwizuje sporządzoną dokumentację.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczny
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w służbie cywilnej i 5 lat w obszarze naliczania wynagrodzeń , zasiłków, rozliczeń podatkowych i ZUS.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych (m.in. rozporządzeń w sprawie klasyfikacji budżetowej, sprawozdawczości budżetowej).
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktów wykonawczych.
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych, PPK,ZUS i Kodeksu pracy.
  • Umiejętność obsługi programu kadrowo- płacowego Comarch ERP Optima oraz programu Płatnik
  • Umiejętność wypełniania druków ZUS i podatkowych
  • Umiejętność komunikacji, współpracy, organizacji pracy, podejmowania decyzji i odpowiedzialności.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera- 4 godziny
  • długotrwała pozycja siedząca
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 25 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie
ul. Piłsudskiego14
21-400 Łuków
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
257989741
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Piłsudskiego14 21-400 Łuków
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łukowie

Udostępnił: Grzegorz Załuski

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 15.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×