Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 138164 / 25.05.2024
Dołącz do nas jako:

zastępca dyrektora

Do spraw: zarządzania inwestycjami w Oddziale w Lublinie
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje, koordynuje i monitoruje prace podległych komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania inwestycji drogowych i ich realizacji pod kątem: wykonania i zatwierdzania Studium korytarzowego dla planowanych (przygotowanych) inwestycji, oceny oddziaływania inwestycji na środowisko i przygotowywania materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowania dokumentów niezbędnych do wykonania i zatwierdzenia Stadium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego wraz z Raportem o Ochronie Środowiska niezbędnym do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji i zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, przygotowania i wykonania badań archeologicznych, przejmowania i nabywania nieruchomości po inwestycje drogowe, wykonywania praw i obowiązków Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktowymi oraz egzekwowania realizowania zobowiązań wynikających z zawartych umów, przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymagań pomocowych UE lub MIF oraz prawa polskiego,
  • monitoruje w sposób ciągły stan zaawansowania działań występujących w procesie przygotowania i realizacji inwestycji; sprawuje ogólne kierownictwo i nadzór nad procesem przygotowania dokumentacji i otrzymania pozwoleń na budowę, nabycia nieruchomości oraz wykonywania robót dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Oddział,
  • czynnie uczestniczy w posiedzeniach Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych, Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych, Radach Technicznych oraz Radach Budowy,
  • reprezentuje Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w kontaktach z przedstawicielami jednostek administracji państwowej i samorządowej, a także instytucjami, w spotkaniach informacyjnych i konsultacjach społecznych prowadzonych na etapie SK i STEŚ przygotowywanych inwestycji,
  • nadzoruje zawieranie umów, aneksów do umów, aneksów do gwarancji należytego wykonania umów oraz wszelkich rozliczeń finansowych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych,
  • nadzoruje czynności związane ze sporządzeniem i rozliczeniem inwestycji w postaci dowodu księgowego i przekazaniem jako środka trwałego OT,
  • nadzoruje i koordynuje prowadzenie całości spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami w pasach drogowych, w tym między innymi: ewidencji ilościowo-wartościowej, wykazów gruntowych dla celów podatkowych, ujawniania w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów, zmiany użytkowania i przeniesienia własności na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz GDDKiA,
  • nadzoruje sprawy związane z monitoringiem środowiska, analizami porealizacyjnymi, kompensacjami przyrodniczymi (opracowywanie specyfikacji, przetargi, kontrola wykonania, odbiory opracowań).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie drogowe lub drogowo-mostowe lub budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze zadań realizowanych na stanowisku pracy i/lub przygotowaniu i/lub realizacji inwestycji drogowych
  • wiedza z zakresu procedur przygotowania inwestycji drogowych, znajomość przepisów: ustawa o drogach, przepisy techniczno-budowlane, ustawa o szczególnych warunkach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, prawo zamówień publicznych, gospodarka nieruchomościami, KPA
  • prawo jazdy kat. B,
  • kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, zarządzanie projektami, egzekwowanie zobowiązań, dzielenie się wiedzą, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, etyczne postępowanie, skuteczna komunikacja, myślenie systemowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze zarządzania projektami
  • posiadanie uprawnień do projektowania lub wykonawcze w zakresie dróg i/lub mostów i/lub uprawnienia ogólnobudowlane,
  • przynależność do OIB,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, procedur FIDIC,
  • studia podyplomowe z zakresu nauk o zarządzaniu i/lub studia podyplomowe z zakresu procedur FIDIC i/lub studia podyplomowe z zakresu PZP.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

Pracownikom oferujemy:

Ø   stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Ø   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
Ø   trzynaste wynagrodzenie,
Ø   ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
Ø   skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
Ø   pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
Ø   dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
Ø   możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

 

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-   obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
-   krajowe  wyjazdy służbowe,
-   zagrożenie korupcją,
-   częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-   praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks, wyjazdy służbowe krajowe
-   oświetlenie naturalne i sztuczne,
-   budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- możliwość przeprowadzenia testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 czerwca 2024

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin
(z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym: ZI)

lub pocztą elektroniczną na adres lublin.rekrutacja@gddkia.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 534-92-15, 81 534-92-14
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:

     

    1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

     

    2)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

     

    3)      podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny nałożony na Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy

    z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) 
    w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

     

    4)      administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą
    i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności,
    w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;

     

    5)      zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

     

    6)      podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;

     

    7)      posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody
    i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

     

    8)      Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

     

    9)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
    z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

     

    10)  z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Dominika Żurowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych

Wprowadzono: 25.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×