Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 148725 / 26.02.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacyjnych i reprezentacyjnych w obszarze krajowym w Biurze Wojewody
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • współprowadzi obsługę organizacyjną i protokolarną oficjalnych wizyt krajowych w zakresie wskazanym przez przełożonego, w tym opracowuje szczegółowe scenariusze, formularze i harmonogramy spotkań oraz wyczerpujące w swej treści informacje dot. wydarzenia, do wykorzystania przez kierownictwo Urzędu przed planowanymi spotkaniami, uroczystościami i wizytami, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań o charakterze reprezentacyjnym i wizerunkowym realizowanych przez kierownictwo Urzędu. Szczegółowo analizuje tematykę wydarzeń, intencje i zamierzenia organizatorów, z którymi prowadzi ścisłą współpracę w celu ustalenia wszelkich szczegółów dotyczących wydarzenia, w celu sprecyzowania formy udziału kierownictwa LUW lub podjęcia decyzji ws. rezygnacji ich udziału w danym wydarzeniu,
  • przygotowuje materiały informacyjne wykorzystywane do przygotowania okolicznościowej korespondencji oraz listów na podpis Wojewody oraz wystąpień dla Wojewody i Wicewojewodów, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym,
  • zapewnia sprawą i efektywną realizację zadań w zakresie obsługi obiegu oficjalnych zaproszeń wpływających do Urzędu, a w szczególności tworzy i aktualizuje zestawienie zaproszeń w systemie MS Excel, kalendarz Google oraz przygotowuje zaproszenia do dekretacji kierownictwa Urzędu. Przekazuje polecenia, sugestie i oczekiwania przełożonych o sposobie realizacji zadań przez wskazanych pracowników Biura Wojewody lub Urzędu, w celu zapewnienia udziału kierownictwa lub przedstawiciela LUW w danym wydarzeniu, bądź podjęcia decyzji ws. rezygnacji z uczestnictwa,
  • współprowadzi realizację zadań wynikających z udziału Wojewody w przedsięwzięciach obejmowanych patronatem honorowym oraz uczestnictwa Wojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym oraz wizerunkowym,
  • przygotowuje i prowadzi korespondencję z właściwymi organami i instytucjami w zakresie spraw wskazanych przez przełożonego, a w szczególności prowadzi korespondencję o charakterze reprezentacyjnym oraz korespondencję okolicznościową wysyłaną przez Wojewodę i Wicewojewodów, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym oraz wizerunkowym,
  • współuczestniczy w przygotowywaniu spotkań, konferencji, narad oraz spotkań tematycznych i eksperckich z udziałem przedstawicieli administracji rządowej szczebla centralnego i wojewódzkiego, parlamentarzystów, przedstawicieli samorządu terytorialnego, związków zawodowych, organizacji pracodawców, a także organizacji pozarządowych oraz uroczystości obchodów świąt państwowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji oraz właściwego przebiegu wydarzeń o znaczeniu publicznym i państwowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: politologia, historia, administracja publiczna, prawo, filologia polska
  • Przeszkolenie z technik profesjonalnej komunikacji w mowie i w korespondencji
  • Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
  • Umiejętność stosowania zasad etykiety urzędniczej oraz znajomość protokołu dyplomatycznego
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Dyspozycyjność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, a w szczególności znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do nauki
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć
  • Bogatą ofertę szkoleniową
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Dobrą lokalizację
  • Poczucie bezpieczeństwa

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 12 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148725"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekretariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 74 24 775 - BW
81 74 24 218 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 26.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×