Lublin - panorama
Komenda Miejska Policji w Lublinie
20-064 Lublin ul. Północna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 146023 / 13.12.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komisariatu Policji VII w Lublinie

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje czynności związane z prowadzeniem punktu kancelarii tajnej w Komisariacie Policji VII w Lublinie polegające na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, przekazywaniu materiałów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji niejawnych.
  • Wykonuje czynności związane z prowadzeniem punktu kancelarii tajnej Zarządu w Lublinie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości polegające na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, przekazywaniu materiałów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji niejawnych.
  • Realizuje okresowe zadania archiwizacji i inwentaryzacji materiałówi niejawnych.
  • Prowadzi sekretariat Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji VII w Lublinie, w tym:
  • obsługuje informatyczny system Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ) w zakresie danych przetwarzanych przez Wydział Kryminalny Komisariatu Policji VII,
  • przedkłada wpływającą do komisariatu korespondecję do dekretacji właściwego przełożonego oraz zgodnie z dekretacją rozdziela dokumentację na stanowiska wykonawcze,
  • wykonuje czynności związane z ekspedycją dokumentów do prokuratury,
  • Wprowadza i aktualizuje w elektronicznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w module MEDYCyNA PRACY dane z zakresu okresowych i kontrolnych badań profilaktycznych policjantów i pracowników Komisariatu Policji VII.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym,
  • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność,
  • znajomość ustaw: o Policji, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, Kodeks pracy,
  • W służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 m-cy na stanowisku kancelaryjno-biurowym w urzędach administracji publicznej
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji nijawnych
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- "Trzynaste" wynagrodzenie

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146023"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: STARSZY INSPEKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO KOMISARIATU POLICJI VII W LUBLINIE"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 811 5332
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie

Udostępnił: Urszula Jędrej

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×