Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
20-447 Lublin ul. Diamentowa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 98382 / 10.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: prawnych Wydział Prawny
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy związane z procedurą odwoławczą od decyzji wydawanych przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego
  • przyjmuje i rozpoznaje sprawy dotyczące wpływających do urzędu skarg, wniosków i petycji
  • sporządza wnioski o ukaranie wnoszonych do Sądu
  • przygotowuje wnioski do właściwych organów o wszczęcie postępowań
  • przygotowuje zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa
  • sporządza decyzje administracyjne i postanowienia, a także wezwania i zawiadomienia w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych
  • ewidencjonuje wnioski i prowadzi postępowania dotyczące udzielania ulg w spłacie nałożonych kar pieniężnych
  • uzupełnia na bieżąco dane w programach SUPPORT i CEN w zakresie działania Wydziału Prawnego oraz uzupełnia inne rejestry funkcjonujące w Wydziale Prawnym
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowania stażu pracy
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dziecka pracownika, pomoc w wypadkach losowych
  • Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda
  • Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych
  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
  • Praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest na ścianie na wysokości ok. 1,5 m)
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie dokumenty oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny i oświadczenia.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
  • Wysokość proponowanego wynagrodzenia miesięcznego na stanowisku Specjalisty ds. prawnych: nie mniej niż 3860,72 zł brutto (przy mnożniku kwoty bazowej 1,90) plus dodatek stażowy.

UWAGA!

Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
  • Weryfikacja wiedzy (test)
  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 98382"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 740-69-71 wew. 28
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administrator danych i kontakt do niego: Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, e-mail: sekretariat@witd.lublin.pl, tel. (81) 740 69 71
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@witd.lublin.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: : dane osobowe będą udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z właściwością, na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom współpracującym na podstawie umów zawartych w zakresie utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    prawo do usunięcia danych osobowych; – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie

Udostępnił: Aneta Gawera

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 10.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×