Lublin - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
20-883 Lublin ul. T. Szeligowskiego 24
print as PDF
Ogłoszenie nr 147143 / 21.01.2025
Dołącz do nas jako:

referent

w Dziale Kontroli Podatkowej w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Lublinie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Aplikuj online! quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza kontrole podatkowe w określonych przepisami terminach - w celu sprawdzenia prawidłowości rozliczeń podatkowych z budżetem.
  • Sporządza protokoły z kontroli - w celu rzetelnego i obiektywnego udokumentowania stanu faktycznego i przebiegu prowadzonej kontroli oraz dokonania oceny prawnej.
  • Wykrywa oszustwa, przestępstwa oraz wykroczenia skarbowe - wystawia mandaty, sporządza zawiadomienia o ujawnieniu czynu zabronionego do komórki karno-skarbowej lub informacje do organów ścigania - w celu ukarania sprawców.
  • Przeprowadza czynności sprawdzające, w szczególności w związku z prowadzonymi przez siebie kontrolami - w celu sprawdzenia prawidłowości i rzetelności dokumentacji podatkowej transakcji.
  • Przygotowuje pisma (w tym odpowiedzi na zastrzeżenia do ustaleń zawartych w protokole z kontroli), wezwania i postanowienia w toku kontroli i przedstawia do akceptacji kierownikowi działu, ustosunkowuje się do wyjaśnień, zarzutów i wniosków dowodowych, przeprowadza przesłuchania stron, świadków, oględziny - w celu zgromadzenia całości materiału dowodowego
  • Sporządza analizy pod kątem zasadności zabezpieczenia zobowiązań ustalonych w toku kontroli (karta oceny istnienia przesłanek dokonania zabezpieczenia), analizy pokontrolne w celu określenia stwierdzonych uchybień i nieprawidłowości w deklarowaniu podstaw opodatkowania oraz wyliczenia kwot uszczupleń podatkowych oraz analizy wpływu ustaleń kontroli na inny tytuł podatkowy.
  • Bierze udział w akcjach kontrolnych zleconych przez Izbę Administracji Skarbowej, Ministerstwo Finansów oraz we współpracy z organami ścigania - w celu kontrolowania grup podatników uchylających się od płacenia podatków.
  • Wprowadza dane do systemu w celu prawidłowej rejestracji przebiegu kontroli oraz czynności mandatowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustaw: Ustawa o podatku od towarów i usług – art. 1, art. 2, pkt. 1, 2, 6, 7, 8, 31, 32, 34, art. 5 ust. 1, art. 15 ust.1, art. 19a ust. 1, 8, art. 29 a ust. 1, art.86 ust. 1, 2, art. 99 ust.1, art. 103 ust.1, art.111 ust.1, Ordynacja podatkowa – Dział I, II, III rozdział 1, 5, 7, 8, 10, Dział V, VI, Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych art. 1, 2 ust. 1, art. 10 ust.1, art. 22 ust. 1 art. 26 ust. 1, art. 27 ust 1, art. 45 ust. 1, Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych art. 1 ust. 1, 2, 3, art. 15 ust.1, art. 18 ust. 1, art. 19 ust. 1.
  • samodzielność odpowiedzialność, dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • biegła obsługa komputera,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość korzystania z indywidualnego rozkładu czasu pracy na wniosek pracownika,
  • Benefity płacowe - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatkowe wynagrodzenie roczne(„13tka”), nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny - dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych, wypoczynku, zakupu okularów korekcyjnych, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego oraz pakietów medycznych.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 stycznia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147143"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(81) 535 04 71 - sprawy merytoryczne, (81) 452 25 02 – sprawy formalne.

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

Udostępnił: Małgorzata Wiśniewska

Komórka organizacyjna: Dział Kadr

Wprowadzono: 21.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×