Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
20-447 Lublin Diamentowa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 74851 / 25.02.2021
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Do spraw: administracyjno-technicznych Wydział Administracyjno-Techniczny
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje i nadzoruje pracę Wydziału Administracyjno-Technicznego, w tym sekretariatu.
  • Organizuje i przygotowuje postępowania o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z komisją przetargową Inspektoratu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi w tym zakresie procedurami w Inspektoracie.
  • Przygotowuje projekty umów oraz prowadzi ewidencję i przechowuje zawarte umowy dotyczące miedzy innymi: remontów, inwestycji, zleconych usług, zakupów, zawierane z podmiotami obsługującymi Inspektorat .
  • Nadzoruje prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania.
  • Nadzoruje prowadzenie ewidencji składników majątku Inspektoratu, w tym środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
  • Nadzoruje administrację i eksploatację sieci oraz serwerów znajdujących się w posiadaniu Inspektoratu.
  • Nadzoruje prowadzenie archiwum zakładowego.
  • Nadzoruje prowadzenie gospodarki mundurowej, transportowej oraz materiałowo - technicznej Inspektoratu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Staż pracy co najmniej 4 lata w administracji publicznej
  • Znajomość procedur zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego
  • Znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi, w tym zasad ewidencji oraz inwentaryzacji środków trwałych
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Komunikatywność
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie z zakresu procedur zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu ewidencji środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zespołem pracowników
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowania stażu pracy
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dziecka pracownika, pomoc w wypadkach losowych
  • Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda
  • Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych
  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego
  • Praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie
  • Wyjazdy służbowe
  • Obsługa urzadzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka)
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest z boku na ścianie na wysokości ok. 1,5 m).
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
  • Wzór oświadczenia znajduje się na stronie: https://www.witd.lublin.pl/category/oferty-pracy/aktualne-oferty-pracy/ pod treścią ogłoszenia.
  • Wysokość proponowanego wynagrodzenia miesięcznego na stanowisku Naczelnika Wydzału Administracyjno - Technicznego: nie mniej niż 4775,11zł brutto (przy mnożniku kwoty bazowej 2,35) plus dodatek stażowy.
  • List motywacyjny podpisz czytelnie i własnoręcznie.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu procedur zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu ewidencji środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zespołem pracowników
calendar icon

Aplikuj

do 8 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74851"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 740-69-71 wew. 28
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie

Udostępnił: Anna Wiraszka-Pawlak

Komórka organizacyjna: Specjalista ds. Kadr

Wprowadzono: 25.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×