Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie
20-072 Lublin Lubomelska 1-3
print as PDF
Ogłoszenie nr 122307 / 13.06.2023
Dołącz do nas jako:

księgowy

w zespole ds. finansowo-księgowych
#administracja publiczna #księgowość
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów finansowych (wnioski, faktury) przedkładanych przez poszczególne komórki organizacyjne do zapłaty.
  • Weryfikowanie, dekretowanie oraz bieżące księgowanie dokumentów finansowo - księgowych w ujęciu syntetycznym i analitycznym zgodnie z zasadami rachunkowości za pomocą programu komputerowego SYMFONIA FK.
  • Kwalifikowanie wydatków do zapłaty: budżet, budżet zadaniowy, rezerwy celowe i ZFŚS zgodnie z planem finansowym i obowiązującą klasyfikacją budżetową.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych w Inspektoracie.
  • Prowadzenie rozrachunków publiczno - prawnch (ZUS, Urząd Skarbowy).
  • Analiza wniosków o zakup/wykonanie usługi, zgodnie z przyjętą klasyfikacją budżeową w Inspektoracie oraz uzgadnianie kosztów z wydatkami po zakończeniu miesiąca. Zaangażowanie wydatków budżetowych.
  • Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  • Weryfikacja sald na koniec każdego roku obrotowego. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i rocznych oraz sporządzanie części opisowych do sprawozdań za okresy kwartalne.
  • Obsługa elektronicznego systemu obsługi budżetu "Trezor".
  • Wspólpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia należytego wykonywania zadań Inspektoratu.
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
  • Zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
  • Udzial przy opracowywaniu projektu budżetu Inspektoratu oraz projektów powiatowych inspektoratów nadzoru budowlanego województwa lubelskiego
  • Wykonywanie innych zadań wynikających z : ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.o finansach publicznych (tj. Dz. U. z2019 r. poz. 869 ze zm.), ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1047 ze zm. ),aktów wykonawczych wydawanych na podstawie w/w ustaw.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w obszarze księgowości
  • Znajomości ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, systemie ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość ustawy o podadtku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu tertytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami RP.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • praca w administracji publicznej
Co oferujemy

- dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- dodatek za wielotnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy

- dodatkowe wynagrodzenie roczne

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godz.

 

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie mieści się na szóstym piętrze budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego zlokalizowanym przy ul. Lubomelskiej 1-3 w Lublinie. Budynek jest wyposażony w pochylnię dla wózków inwalidzkich (prowadzącą do głównego wejścia) oraz trzy windy wewnątrz obiektu, w tym jedną dostosowaną do potrzebosób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Siedziba WINB w Lublinie nie jest wolnaod pionowych i poziomych barier architektonicznych w zakresie poruszania siępo niej przez osoby niepełnosprawne ruchowo. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób zniepełnosprawnością oraz ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje

Oferty odrzucone i niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone. Zasady naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w WINB umieszczone są w BIP https://winbwlublinie.bip.gov.pl w zakładce Prawo i prace legislacyjne - Zarządzenie Nr 5/2012 z dnia 30 listopada 2012 r. oraz Zarządzenie Nr 20/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. Wynagrodzenie zasadnicze około 2600,000 zł - 2800,00 zł brutto. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 23 czerwca 2023

na adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie
ul. Lubomelska 1-3
20-072 Lublin
Kancelaria pokój 603
Na kopercie dopisek: FK oferta pracy
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Lubelski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, tel: 81-534-71-85, e-mail: sekretariat@lublin.winb.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@lublin.winb.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Gromadzone w trakcie rekrutacji dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie

Udostępnił: Mateusz Gilewicz

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjno-organizacyjnych

Wprowadzono: 13.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×