Lublin - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
20-883 Lublin ul. T. Szeligowskiego 24
print as PDF
Ogłoszenie nr 121124 / 22.05.2023
Dołącz do nas jako:

księgowy

w Pierwszym Referacie Rachunkowości w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Lublinie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Aplikuj online! quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dokonuje analizy sald nadpłat i zaległości na kontach podatników, w celu dostarczenia poprawnych danych do sprawozdań, aktualnej informacji o wpływach budżetowych oraz stanie zobowiązań podatkowych.
  • Obsługuje konta KDW (indywidualnego podatnika i urzędu skarbowego) w celu prawidłowego zakwalifikowania wpłaty i zaksięgowania na karcie kontowej.
  • Prowadzi ewidencje przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat w celu dostarczenia poprawnych danych do sprawozdań, aktualnej informacji o wpływach budżetowy oraz stanie zobowiązań podatkowych.
  • Dokonuje rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów nadpłat.
  • Rozlicza zeznania, deklaracje i decyzje podatkowe w celu ustalenia prawidłowych kwot zwrotów nadpłat i zaliczeń podatku oraz naliczenia odsetek i oprocentowania.
  • Likwiduje i aktualizuje tytuły wykonawcze.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa – Dział III, zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla organów podatkowych podlegających ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych, w zakresie poboru i rozliczania podatków, opłat , wpłat z zysku przedsiębiorstw państwowych, jednoosobowych spółek Skarbu państwa oraz banków państwowych, a także innych niepodatkowych należności budżetowych, do których poboru, ustalania lub określania są uprawnione organy podatkowe.
  • samodzielność, odpowiedzialność i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • biegła obsługa komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość korzystania z indywidualnego rozkładu czasu pracy na wniosek pracownika,
  • Benefity płacowe - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatkowe wynagrodzenie roczne(„13tka”), nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny - dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych, wypoczynku, zakupu okularów korekcyjnych, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego oraz pakietów medycznych.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 29 maja 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121124"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(81) 535 04 95- sprawy merytoryczne, (81) 452 25 02 – sprawy formalne.

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

Udostępnił: Patrycja Kowalczyk

Komórka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

Wprowadzono: 22.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×