Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 147760 / 04.02.2025
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

Do spraw: pomocy instytucjonalnej w Wydziale Polityki Społecznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje pracą Oddziału w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań,
  • kontroluje jednostki samorządu terytorialnego, jednostki organizacyjne pomocy społecznej, podmioty niepubliczne, podmioty prowadzące działalność gospodarczą i statutową oraz kieruje zespołem inspektorów, w celu oceny jakości działalności, spełniania standardów określonych w obowiązujących przepisach prawnych oraz zgodności zatrudnienia kadry z wymaganymi kwalifikacjami,
  • nadzoruje sprawy związane z realizacją programów rządowych, resortowych oraz programów wspieranych finansowo przez Wojewodę w wyznaczonych obszarach polityki społecznej w celu zapewnienia celowości i efektywności wykorzystania środków,
  • prowadzi i nadzoruje sprawy organizacyjne Wydziału Polityki Społecznej LUW w Lublinie w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
  • nadzoruje wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie całodobowych placówek opiekuńczo- wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych, interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych, domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom w ramach działalności statutowej lub gospodarczej w celu egzekwowania przestrzegania wymaganej jakości działalności i spełniania standardów określonych w obowiązujących przepisach prawnych,
  • dokonuje analizy stanu i skuteczność pomocy społecznej, w oparciu o ocenę zasobów pomocy społecznej, przyjętych przez samorząd województwa z uwzględnieniem założeń przewidzianych w strategii w zakresie dotyczącym zadań Oddziału w celu określenia kierunku działań i priorytetów nadzoru na kolejny rok,
  • nadzoruje wykonywanie zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej w celu oceny jakości działalności oraz zgodności zatrudnienia kadry z wymaganymi kwalifikacjami,
  • zatwierdza projekty decyzji dot. wydania zgody na likwidację placówki opiekuńczo-wychowawczej, regionalnej placówki opiekuńczo-terapeutycznej i interwencyjnego ośrodka preadopcyjnego oraz wnioskuje o zgodę na zmianę przeznaczenia oraz typu domu pomocy społecznej i ośrodka wsparcia prowadzonych przez powiat/ gminę w celu zapewnienia ciągłości opieki osobom potrzebującym z terenu województwa oraz 3 projekty decyzji dotyczących wymierzania kar pieniężnych podmiotom które nie realizują zaleceń pokontrolnych lub prowadzą placówki zapewniające całodobową opiekę bez zezwolenia Wojewody w celu egzekwowania przepisów prawnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing oraz posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • Staż pracy co najmniej 4 lata w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, tj. w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej, komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego, urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Kompetencje kierownicze: umiejętność zarządzania pracownikami, odporność na stres, umiejętność planowania i myślenia strategicznego, wysoka komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność obsługiwania specjalistycznej aplikacji komputerowej CAS oraz innych aplikacji związanych z realizowanymi zadaniami
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do nauki
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć
  • Bogatą ofertę szkoleniową
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Dobrą lokalizację
  • Poczucie bezpieczeństwa

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 18 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147760"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekretariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 74 24 427 - WPS
81 74 24 218 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 04.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×