Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 147844 / 05.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: nadzoru urbanistycznego nad działalnością urbanistyczną jednostek samorządu terytorialnego w Wydziale Infrastruktury
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • dokonuje oceny uchwał podjętych przez organy jednostek samorządu terytorialnego w sprawach z zakresu planowania przestrzennego, oraz rewitalizacji w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami prawa w tym w zakresie prowadzenia postępowań nadzorczych w zakresie stwierdzenia nieważności ww. uchwał podjętych z istotnym naruszeniem prawa, oraz przygotowywania projektów skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu stwierdzenia nieważności tych uchwał przez sąd,
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji usytuowanych na terenach zamkniętych w tym związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m. in. w zakresie POIiŚ, Feniks i CEF, w celu zapewnienia możliwości prowadzenia działalności inwestycyjnej na terenach kolejowych i wojskowych,
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji: - regionalnej sieci szerokopasmowej, - linii kolejowych, - strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych - terminalu regazyfikacyjnego gazu ziemnego w Świnoujściu, w tym związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m. in. w zakresie POIiŚ, Feniks i CEF, w celu zapewnienia możliwości realizacji wskazanych inwestycji,
  • prowadzi sprawy dotyczące: - uzgodnień projektów planów ogólnych w zakresie odpowiednich programów rządowych, - uzgodnień projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie odpowiednich zadań rządowych w celu zapewnienia zgodności zapisów tych projektów z zadaniami i programami rządowymi,
  • uzgadnia projekty decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zadań i programów rządowych,
  • rozpatruje skargi na uchwały podejmowane w sprawach w sprawach z zakresu planowania przestrzennego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub do 1 roku w obszarze nadzoru urbanistycznego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze, o ochronie przyrody, o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, prawo wodne, o drogach publicznych, o transporcie kolejowym, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko, prawo ochrony środowiska, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o gospodarce nieruchomościami, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikayjnego w Świnoujściu, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Posiadanie uprawnień o których mowa w art. 5 lub art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność korzystania z systemów informacji prawnej
  • Umiejętność stosowania przepisów prawnych praktyce, czytania map
  • Umiejętności redakcyjne niezbędne w tworzeniu pism urzędowych
  • Umiejętność korzystania z programów geoinformacyjnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do nauki
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć
  • Bogatą ofertę szkoleniową
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Dobrą lokalizację
  • Poczucie bezpieczeństwa

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień o których mowa w art. 5 lub art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 19 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147844"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekretariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 74 24 367 - WIF
81 74 24 218 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 05.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×