Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 134811 / 11.03.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: zamówień publicznych w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • opracowuje, kompletuje i rozpowszechnia dokumentację przetargową, w tym: przygotowuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia, zaproszenia, projekty umów, formularze i druki dla każdego z postępowań, protokołuje i bierze udział w otwarciu ofert, posiedzeniach komisji, negocjacjach z wykonawcami, opracowuje i zamieszcza informację oraz wyjaśnienia dla wykonawców, analizuje składane oferty, bada ich kompletność, poprawia, wzywa do uzupełnień ofert, raportuje i wnioskuje do przełożonego w sprawie sposobu rozstrzygnięć, opracowuje protokoły postępowań;
  • współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie doradztwa, weryfikacji składanych wniosków, wspólnych opracowań i wdrażania procedur;
  • wykonuje zadania koordynatora zamówień centralnych w ramach współpracy z Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w tym wprowadza nowe pozycje do planów w ramach swojej jednostki organizacyjnej, przygotowuje wniosków o przystąpienie do postępowania centralnego, przekazuje dane i wyjaśnienia;
  • bierze udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
  • bierze udział w opracowywaniu wykazów przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w danym roku;
  • przypisuje kody według słownika CPV do zleceń realizowanych przez LUW oraz prowadzi ewidencje zakupów według słownika CPV, poniżej kwoty określonej w wewnętrznych zasadach udzielania zamówień publicznych;
  • prowadzi całość spraw związanych z prenumeratą prasy, czasopism i zakupu innych wydawnictw, w tym przygotowuje specyfikację ilościową do przeprowadzenia postępowania przetargowego na dostawę prenumeraty prasy dla LUW. Prowadzi sprawy związane z publikowaniem ogłoszeń, obwieszczeń Wojewody Lubelskiego, kondolencji na potrzeby komórek organizacyjnych LUW;
  • prowadzi kontrolę prawidłowości i zgodności pod względem merytorycznym dowodów zakupu realizowanych przez Oddział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub do 1 roku w obszarze zamówień publicznych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych;
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • umiejętność redagowania;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność syntezy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- dofinansowanie do nauki,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe,

- udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć,

- bogatą ofertę szkoleniową,

- dobrą atmosferę w pracy,

- zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy,

- współpracę z wysokiej klasy specjalistami,

- równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym,

- dobrą lokalizację,

- poczucie bezpieczeństwa.

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 25 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134811"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Oddział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 74 24 333 - BIiOU
81 74 24 218 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 11.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×