Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 120882 / 22.05.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: nadzoru i kontroli w pomocy społecznej oraz realizacji programów resortowych i rządowych z zakresu pomocy społecznej w Wydziale Polityki Społecznej
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kontroluje jst, jednostki organizacyjne pomocy społecznej i podmioty niepubliczne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia placówki zapewniajacej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku,
  • realizuje rządowe i resortowe programy z zakresu pomocy społecznej, w tym dokonuje oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert, opracowuje projekty umów na realizowane zadania oraz dokonuje rozliczenia dotacji, a także sporządza sprawozdania z ich realizacji,
  • uzgadnia treści dokumentów określających funkcjonowanie ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz dokonuje analizy miesięcznych i rocznych sprawozdań z działalności tych jednostek,
  • rozpatruje skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania jednostek podlegających kontroli oraz pisma interwencyjne w ramach zadań stanowiska,
  • opracowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących wydawania i cofania zezwolenia na prowadzenie domów opieki społecznej i placówek zapewniajacych całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlwkle chorym lub osobom w podeszlym wieku, zmiany typu przeznaczenia domów pomocy społecznej oraz przygotowuje projekty decyzji dot. kar pieniężnych za prowadzenie bez zezwolenia wojewody placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom, oraz za niezrealizowanie zaleceń pokontrolnych na podstawie ustawy o pomocy społecznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata stażu w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, tj. w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej, komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego, urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • znajomość przepisów ustaw: o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, Prawo przedsiębiorców, prawo budowlane, o finansach publicznych, o odpowioedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kpa oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • asertywność, sumienność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność nawiązywania kontaktu z klientami,
  • umiejętność obsługiwania arkusza kalkulacyjnego Excel oraz specjalistycznej aplikacji komputerowej CAS.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- dofinansowanie do nauki,

- benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe,

- udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć,

- bogata oferta szkoleniowa,

- mozliwość awansu,

- dobra atmosfera w pracy,

- zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy,

- współpraca z wysokiej klasy specjalistami,

- równowaga pomiędzy pracą, a życiem prywatnym,

- dobra lokalizacja,

- poczucie bezpieczeństwa.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

-         praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

-         praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,

-         większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem,

-         praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

-         praca w niewielkich pokojach biurowych,

-         praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

-         praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach Urzędu oraz poza nimi,

-         brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

-         brak oznaczeń dla osób niewidomych,

-         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie (lub meilowo – jeżeli nie podałeś nr telefonul).

- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie,

- termin i miejsce postępowanie (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniku postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty,

- dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane,

- rekomendujemy zapoznanie się z zakładką ZASADY REKRUTACJI.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna ofert,

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 6 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120882"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Oddział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
0 81 74 24 270 - WPS
0 81 74 24 480 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

     

    Administrator danych i kontakt do niego:

    Wojewoda Lubelski z siedzibą w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie              przy ul. Spokojnej 4, 20-914 Lublin, tel. 81 74 24 100, e-mail: poczta@lublin.uw.gov.pl

     

    Kontakt do inspektora ochrony danych:

    ·        listownie: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin,

    ·        telefonicznie: 81 74 24 111,

    ·        e-mail: iod@lublin.uw.gov.pl

     

    Cel przetwarzania danych:.

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

     

    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym             i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią/Pana z własnej inicjatywy w związku           z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
     

     

    Informacje o odbiorcach danych:

    Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora,             na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

     

    Okres przechowywania danych:

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,          w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

     

    Uprawnienia:

    Osobie, której dane dotyczą przysługuje:

    1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2.      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3.      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4.      prawo do usunięcia danych osobowych;

    jeśli nie jest to sprzeczne z przepisami prawa – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres Administratora danych.

     

    Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

     

    W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO     lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie, w którym przetwarzanie opierało się na wyrażonej zgodzie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

     

    Informacje o wymogu podania danych: 

     

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy     w służbie cywilnej.

     

    Inne informacje:

     
    Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Magdalena Nowak-Kowalczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 22.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×