Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie
20-113 Lublin ul.Archidiakońska 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 145223 / 21.11.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor ochrony zabytków

Wydział Rejestru Zabytków i Dokumentacji Zabytków
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru oraz zabytków figurujących w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków
  • prowadzi czynności administracyjne związane z włączaniem zabytków nieruchomych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków i ich wyłączaniem z tej ewidencji
  • opiniuje gminne ewidencje zabytków
  • opiniuje gminne i powiatowe programy opieki nad zabytkami
  • wydaje zaświadczenia w zakresie obowiązujących form ochrony konserwatorskiej
  • udziela informacji i prowadzi korespondencję w zakresie dotyczącym zabytków, form ich ochrony oraz stanu prawno-własnościowego
  • gromadzi materiał dowodowy na potrzeby prowadzonych przez urząd postępowań administracyjnych oraz pozyskuje informacje o zabytkach poprzez: wykonywanie rozpoznań wartości zabytków w oparciu o oględziny terenowe i kwerendy archiwalne, zamawianie materiałów geodezyjnych
  • opracowuje i prowadzi dane statystyczne dotyczące zabytków nieruchomych
  • samodzielnie opracowuje projekty urzędowej korespondencji w ww. zakresie
  • wykonuje inne czynności administracyjne dotyczące dokumentowania zabytków (dokumentacja fotograficzna, opisowa)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe historia sztuki, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo, ochrona dóbr kultury
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zasad ewidencjonowania zabytków (instrukcji opracowywania kart ewidencyjnych i ich wzorów)
  • umiejętność stosowania ww. przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność działania oraz wykorzystywania swojej wiedzy w sytuacjach stresowych
  • zdolności analityczne, dokładność i systematyczność i terminowość
  • umiejętność i łatwość precyzyjnego i poprawnego formułowania myśli w języku polskim w mowie i piśmie /redagowanie tekstów/
  • umiejętność szybkiego przyswajania informacji tekstowych i zapamiętywania faktów (niezbędna w pracy terenowej)
  • umiejętność przetwarzania informacji werbalnych
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera, obsługa programu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

budynek piętrowy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak windy, odpowiednio dostosowane toalety na parterze budynku,  

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,

obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

praca związana z bezspośrednią obsługą klienta,

presja czasu uwarunkowana przepisami dotyczącymi terminowości załatwianych spraw,

wyjazdy w teren,

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 2 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145223"
na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie
20-113 Lublin
ul. Archidiakońska 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 532-90-35, 532-59-37 wew. 126
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: WUOZ w Lublinie 81 532-90-35 info@wkz.lublin.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wkz.lublin.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: WUOZ w Lublinie
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Udostępnił: Iwona Batkowska

Komórka organizacyjna: Wydz.Kadr i Administracji

Wprowadzono: 21.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×