Lublin - panorama
Komenda Miejska Policji w Lublinie
20-064 Lublin ul. Północna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 92747 / 11.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komisariatu Policji VII w Lublinie Zespół Administracyjno - Gospodarczy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie punktu kancelarii tajnej w Komisariacie Policji VII w Lublinie tj: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych, prowadzenie zbioru przepisów niejawnych oraz zapoznawanie policjantów i pracowników z przepisami w tym zakresie oraz ich archiwizowanie.
  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji VII w Lublinie tj.: przygotowywanie, wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie korespondencji do prokuratury, dokonywanie adnotacji w systemie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych (ERCDŚ) w zakresie dotyczącym pracy Wydziału Kryminalnego.
  • Wprowadzanie i aktualizowanie w elektronicznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji w module MEDYCYNA PRACY danych z zakresu profilaktyki policjantów i pracowników komisariatu oraz prowadzenie rejestrów i wykazów w celu ewidencjonowania danych w tym zakresie. Wystawianie skierowań na badania okresowe oraz kontrolne policjantów i pracowników komisariatu.
  • Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - SEOD.
  • Prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy Komisariatu Policji VII w Lublinie.
  • Udzielanie informacji interesantom i ich kierowanie do właściwych stanowisk pracy. Wykonywanie czynności zlecanych przez przełożonego wynikających z zadań Komisariatu Policji VII w Lublinie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku kancelaryjno - biurowym,
  • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
  • kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • doświadczenie w pracy kancelaryjno - biurowej w urzędach administracji publicznej
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- "Trzynaste" wynagrodzenie

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy na stanowisku kancelaryjno - biurowym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia dopuszczająca do informacji oznaczonych klauzula "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczajacego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
calendar icon

Aplikuj

do 22 lutego 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92747"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO KOMISARIATU POLICJI VII W LUBLINIE"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 811 5332
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie

Udostępnił: Edyta Długokęcka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×