Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
20-325 Lublin ul. Droga Męczenników Majdanka 50
print as PDF
Ogłoszenie nr 145664 / 03.12.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administracyjnych w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej
#administracja publiczna #weterynaria

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi obsługę sekretariatu, urządzeń biurowych, (komputer, fax, telefon, xero)
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty do podpisu Kierownikowi
  • Prowadzi rejestr korespondencji
  • Fakturuje wykonane przez laboratorium usługi
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację z zakresu zamówień publicznych do kwoty 130.000 zł
  • Zapewnia ciągłość zaopatrzenia laboratorium w odczynniki, sprzęt i materiały biurowe oraz środki czystości
  • Prowadzi i archiwizuje dokumentację laboratorium
  • Kompletuje sprawozdania z działalności laboratorium
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Szkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność negocjowania
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero, drukarka, skaner)
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w obsłudze sekretariatu
  • Wysoka kultura osobista
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Inspektoratu
  • Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • Zagrożenie korupcją
  • Krajowe wyjazdy służbowe
  • Budynek przy ul. Droga Męczenników Majdanka 50 nie jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających kłopoty z poruszaniem się.
Dodatkowe informacje
  • Dokumenty muszą być opatrzone wyraźnym dopiskiem na kopercie: inspektor ds. administracyjnych - oferta pracy z podanym numerem ogłoszenia.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
  • Oświadczenia w tym list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
  • Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
  • W przypadku dokumentów złożonych osobiście w sekretariacie – decyduje data dostarczenia oferty do urzędu.
  • W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową- decyduje data stempla pocztowego.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru o czym będą
    powiadamiani telefonicznie lub e-mailem.
  • W ciągu 14 dni od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna ofert
  • Test wiedzy
  • Rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających szkolenia z zakresu zamówień publicznych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145664"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 50
20-325 Lublin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 744-28-85
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://wiwlublin.bip.gov.pl/fobjects/details/1555387/klauzula-informacyjna-rekrutacja-pdf.html

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie

Udostępnił: Piotr Korzecki

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 03.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×