Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
20-012 Lublin Ul. Antoniego Szczerbowskiego 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 122374 / 19.06.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Wydziale Finansów
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie zgodnie z ustawą o rachunkowości przy użyciu komputerowego programu finansowo-księgowego ksiąg rachunkowych dochodów budżetowych, sum na zlecenie, konta księgi głównej i ksiąg pomocniczych, zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i kont ksiąg pomocniczych.
  • Uzgadnianie wydatków w powiązaniu z kosztami oraz dochodów w powiązaniu ze sprzedażą, opracowywanie informacji w powyższym zakresie.
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie podatku VAT od towarów i usług z działalności jednostki.
  • Sporządzanie informacji w zakresie otrzymanych darowizn.
  • Uzgadnianie sald i sporządzanie kwartalnych protokołów w tym zakresie oraz sporządzanie wezwań do zapłaty i naliczanie odsetek od nieterminowych płatności. Kontrolowanie terminowości rozliczeń, regulowanie zobowiązań za pomocą poczty elektronicznej.
  • Sporządzanie projektów pism, zestawień, sprawozdawczości, informacji z zakresu spraw wydziału. Prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy wydziału. Rozliczanie norm żywieniowych uczestników akcji ratowniczych.
  • Obsługa bankowości elektronicznej, systemów wspomagających (KSAT, SOD), obsługa urządzeń biurowych.
  • Rozliczanie dotacji dla jednostek OSP oraz dotacji z firm ubezpieczeniowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • biegła znajomość ustaw: o finansach publicznych i aktów wykonawczych, o rachunkowości i aktów wykonawczych, o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych, o służbie cywilnej
  • umiejętność obsługi komputera, biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Komunikatywność, samodzielność, terminowość i dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych
  • Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

• Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie; w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;

• Praca w systemie codziennym w godzinach 07.30 – 15.30;

• Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, faks, niszczarka);

• Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ;

• Oświetlenie sztuczne i naturalne;

• Praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi;

• Możliwość poruszania się po budynku: brak windy, jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych na poziomie -1, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Proponowane wynagrodzenie: zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,65 oraz dodatek za wysługę lat odpowiedni do zaliczonego okresu pracy.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w formie Curriculum Vitae)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 30 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 122374"
na adres:
W sekretariacie (I piętro) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. A. Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją „oferta pracy na stanowisko inspektora w KM PSP w Lublinie – Wydział Finansów"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(81) 535 13 15 sprawy merytoryczne
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (20-012 Lublin, ul Szczerbowskiego 6, tel. 81 5351320, fax. 81 5325934, e-mail: sekretariat@kmpsp.lublin.pl).

    2.    dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (20-012 Lublin, ul. Strażacka 7, tel. 815351237; e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).

    3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO, art. 26 i kolejne ustawy o służbie cywilnej oraz art. 221 ustawy Kodeks Pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.

    4.    Odbiorcą danych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, pracownicy Wydziału Organizacyjno-Kadrowego oraz komisja rekrutacyjna powołana w celu przeprowadzenia naboru.

    5.    Kandydat przystępujący do naboru podaje własne dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w procesie rekrutacji w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.

    6.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji.

    7.    Przysługuje Pani/Panu prawo:

    a)    żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami archiwalnymi, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, usunięcia po upływie prawnie określonego okresu przechowywania;

    b)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e mail: kancelaria@uodo.gov.pl)

    8.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

    9.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

     

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

Udostępnił: Justyna Cichosz-Sobolewska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 19.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×