Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
22-300 Krasnystaw ul. Okrzei 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 157355 / 21.10.2025
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: Zespołu do spraw Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii Wydział Prewencji
#administracja publiczna #sprawy wewnętrzne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje pracę biurową i kancelaryjną Wydziału Prewencji KPP w Krasnymstawie oraz prowadzi dokumentacę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi. Prowadzi systemu elektronicznego obiegu dokumentacji SEOD. Przygotowuje do wysyłania i wysyła korespondencję oraz ją odbiera z poczty specjalnej i sekretariatu
  • Prowadzi Elektroniczny Rejestr Spraw o Wykroczenia, w tym: rejestrowanie spraw o wykroczenia, rejestrowanie spraw w Krajowym Systemie Informacji Policji, bieżące modyfikowanie danych dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, rejestrowanie wokand sądowych, rejestrowanie wyroków, wyrejestrowywanie spraw prowadzonych przez Wydział Prewencji i Posterunki Policji
  • Wspiera realizację zadań związanych z poszukiwaniami opiekuńczymi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • Doraźnie pomaga przy prowadzeniu czynności w zakresie przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich oraz działań podejmowanych na rzecz małoletnich
  • Prowadzi rejestr potwierdzeń ukarania mandatami karnymi kredytowanymi i gotówkowymi przez policjantów Zespołu Dzielnicowych i Zespołu Patrolowo- Interwencyjnego oraz zdaje je do właściwych komórek
  • Przechowuje i ewidencjonuje przepisy, na bieżąco je aktualizuje oraz zapoznaje z nimi policjantów
  • Przekłada Naczelnikowi Wydziału Prewencji korespondencję do dekretacji i do podpisu, a następnie na bieżąco przekazuje ją policjantom zgodnie z dekretacją
  • Rozlicza czas pracy policjantów Wydziału Prewencji
  • Na bieżąco i w termie wprowadza dane do policyjnych systemów informatycznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • Znajomość Ustawy o Policji oraz Instrukcji Kancelaryjnej i przepisów określających sposób postępowania z dokumentami jawnymi
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Umiejętność interpretacji przepisów i analizowania
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
  • Miejsce pracy: parter budynku
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
  • Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty należy składać w poniedziałki godzinach  od  7:30 do 18:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Pisemny test wiedzy składający się z 20 pytań jednokrotnego wyboru.
  • Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatmi ktorzy otrzymali min. 12 punktów z testu wiedzy.
Pracę możesz rozpocząć od: 2026-01-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2027-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2025 poz. 1209)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o braku zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 4 listopada 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157355"
na adres:
Sekretariat Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie, ul. Okrzei 11, 22-300 Krasnystaw
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Krasnymstawie, tel. 47 813 32 61
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    1.      Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Krasnymstawie z siedzibą przy ul. Okrzei 11, tel. (82) 575 62 12.

    2.      Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
    w Krasnymstawie– e-mail: iod.krasnystaw@lu.policja.gov.pl.

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

    4.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

    5.      Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

    6.      Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

    7.      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    8.      Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
    w wybranym procesie rekrutacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Udostępnił: Beata Kubina

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.10.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×