Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
22-300 Krasnystaw ul. Okrzei 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 132777 / 23.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji KPP w Krasnymstawie
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje pracę biurową i kancelaryjną Wydziału Prewencji KPP w Krasnymstawie oraz prowadzi dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi. Prowadzi system elektronicznego obiegu dokumentacji SEOD. Przygotuje do wysyłania i wysyła korespondencję oraz ją odbiera z poczty specjalnej i sekretariatu;
  • Prowadzi Elektroniczny Rejestru Spraw o Wykroczenia, w tym: rejestruje sprawy o wykroczenia, rejestruje sprawy w Krajowym Systemie Informacji Policji, modyfikuje dane dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, rejestruje wokandy sądowe, rejestruje wyroki, wyrejestrowywuje sprawy prowadzone przez Wydział Prewencji, PP w Żółkiewce, PP w Siennicy Różanej, PP w Izbicy, PP w Fajsławicach;
  • Prowadzi gospodarkę mandatową Wydziału Prewencji dotyczącą obiegu druków ścisłego zarachowania.
  • Prowadzi czynności w zakresie przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich oraz działania podejmowane na rzecz małoletnich;
  • Prowadzii rejestr kart MRD- 5 sporządzonych przez policjantów Wydziału Prewencji;
  • Prowadzi rejestr potwierdzeń ukarania mandatami karnymi kredytowanymi i gotówkowymi przez policjantów Zespołu Dzielnicowych i Zespołu Patrolowo- Interwencyjnego oraz zdaje je do właściwych komórek;
  • Przechowuje i ewidencjonuje przepisy, na bieżąco je aktualizuje i zapoznaje z nimi policjantów;
  • Przekłada Naczelnikowi Wydziału Prewencji korespondencję do dekretacji i do podpisu, a następnie ją na bieżąco przekazuje policjantom zgodnie z dekretacją;
  • Rozlicza czas służby policjantów Wydziału Prewencji;
  • Na bieżąco z zachowaniem określonych terminów wprowadza dane do systemów informatycznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku pracownika administracyjnego
  • znajomość Ustawy o Policji oraz Instrukcji Kancelaryjnej i przepisów określających sposób postępowania z dokumentami jawnymi, •
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność i komunikatywność,
  • dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Staż pracy co najmniej 1 rok
  • umiejętność interpretacji i analizowania przepisów.
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

·         Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.

·         Miejsce pracy: parter budynku

·         Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

·         Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.

·         Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. test wiedzy

2. indywidualna rozmowa z kandydatem

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 756, 1030);
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132777"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Krasnymstawie   
ul. Okrzei 11
22-300 Krasnystaw

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
nr tel. 47 813 32 61
w godzinach od 7:30 do 15:30
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

     Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    1.      Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Krasnymstawie z siedzibą przy ul. Okrzei 11, tel. (82) 575 62 12.

    2.      Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie– e-mail: iod.krasnystaw@lu.policja.gov.pl.

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

    4.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

    5.      Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

    6.      Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

    7.      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    8.      Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
    w wybranym procesie rekrutacji.

     

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Udostępnił: Beata Kubina

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×