Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
22-300 Krasnystaw ul. Okrzei 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 144132 / 22.10.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Zespołu Wspomagającego
#finanse
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania szkodowe oraz współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w tym zakresie
  • Przyjmuje od funkcjonariuszy środki pieniężne z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych i odprowadza je niezwłocznie na właściwe konto bankowe odpowiedniego Urzędu Skarbowego
  • Przyjmuje i kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dokumenty finansowo – księgowe z zakresu transportu, z zakresu konserwacji uzbrojenia i sprzętu techniki specjalnej oraz za świadczenie usług medycznych
  • Przyjmuje, sprawdza i przygotowuje do wypłaty faktury za wyżywienie osób zatrzymanych w PDOZ oraz współpracuje w tym zakresie z Wydziałem Zaopatrzenia KWP w Lublinie
  • Realizuje nakazy sądowe na rzecz KPP w Krasnymstawie (tzw. nawiązki za nieuzasadnione interwencje)
  • Prowadzi gospodarkę mieszkaniową
  • Załatwia sprawy związane z wypłatą dopłat do wypoczynków, sporządza listy dodatkowych należności z tego tytułu
  • Koordynuje powoływania komisji ds. inwentaryzacji
  • Sporządza archiwizację oraz brakowanie zgromadzonych dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe finansowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych
  • Miejsce pracy: parter budynku
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
  • Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W przypadku zgłoszenia się więcej niz 5 kandydatów spełniającyh wymogi formalne naboru, rekrutacja będzie obejmować następujące etapy:

1. Pisemny test wiedzy składający się z 20 pytań ze skalą punktową dla jednego pytania od 0 do 1 pkt za każde pytanie;

2. Spośród kandydatów zakwalifikowanych w sprawdzianie wiedzy Komisja wyłoni kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej, stosując następujące kryteria punktowe:

a) 0 – 11       nie zakwalifikowane,

b) 12 – 20     zakwalifikowane.

3. W trakcie rozmowy z kandydatami Komisja, w oparciu o opracowany zestaw pytań, stosując następujące kryteria oceny punktowej dokona oceny kandydatów w zakresie:

a) przygotowania merytorycznego;

b) treści i poprawności wypowiedzi;

c) odporności na stres;

d) umiejętności prezentacji.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 756, 1030);
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • W przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - oświadczenie lustracyjne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497) – załącznik 1a do ustawy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadania orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
calendar icon

Aplikuj

do 31 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144132"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11,
22-300 Krasnystaw

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 813 32 61 w godzinach od 7:30 do 15:30
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

     Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    1.      Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Krasnymstawie z siedzibą przy ul. Okrzei 11, tel. (82) 575 62 12.

    2.      Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
    w Krasnymstawie– e-mail: iod.krasnystaw@lu.policja.gov.pl.

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

    4.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

    5.      Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

    6.      Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

    7.      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    8.      Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
    w wybranym procesie rekrutacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Udostępnił: Beata Kubina

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×