Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie
22-300 Krasnystaw ul.Piłsudskiego 60A
print as PDF
Ogłoszenie nr 111863 / 06.12.2022
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: administracyjno- kadrowych Zespół ds. finansowo- księgowych i administracji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługa sekretariatu: udzielanie informacji interesantom, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad jej obiegiem, obsługa poczty elektronicznej, obsługa centrali telefonicznej
  • Prowadzenie w porozumieniu z przełożonym spraw związanych z funkcjonowaniem urzędu oraz sprawozdawczości w zakresie zagadnienia
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i prowadzenie rejestru wydawanych zarządzeń oraz prowadzenie rejestrów pełnomocnictw wydawanych pracownikom
  • Planowanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
  • Prowadzenie archiwum zakładowego oraz wszelkich spraw związanych z archiwizacją
  • Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • Prowadzenie spraw organizacyjno – administracyjnych związanych z naborem na stanowiska inspektorów weterynarii oraz pracowników administracyjnych i pomocniczych
  • Nadzór nad realizacją przepisów Obrony Cywilnej oraz współpraca z instytucjami OC
  • Realizacja zakupów administracyjnych: zaopatrywanie urzędu w niezbędny sprzęt, materiały biurowe, środki czystości
  • Obsługa systemu PUE Mandaty
  • Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniem BHP i ppż ( kontrola stanu i wyposażenia zaplecza socjalnego, zaopatrzenie pracowników w odzież ochronną, roboczą i sprzęt ochrony osobistej)
  • Dbałość o wizerunek urzędu na zewnątrz – edycja strony BIP PIW Krasnystaw oraz bieżąca aktualizacja tablicy informacyjnej na terenie urzędu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera , programów komputerowych ( pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Znajomość przepisów Kodeksu Prawa Pracy, ustawy o służbie cywilnej, przepisów z zakresu BHP i ppż
  • Znajomość przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność prowadzenia strony internetowej urzędu (BIP)
  • Umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno - biurowa w godz. 7.00-15.00
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Obsługa klientów
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku bez windy i innych usprawnień dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 16 grudnia 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111863"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 60 A
22-300 Krasnystaw
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
82 576 31 59
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Krasnymstawie ul. Piłsudskiego 60 A 22-300 Krasnystaw
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 665795054, inspektor@ethna.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krasnymstawie

Udostępnił: Małgorzata Kalinowska

Komórka organizacyjna: PIW Krasnystaw

Wprowadzono: 06.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×