Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
23-200 Kraśnik ul. Obwodowa 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 144452 / 30.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: organizacyjno-kadrowych Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
#archiwa/archiwistyka #finanse #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta,
  • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie dokumentacji pomocniczej wymaganej na zajmowanym stanowisku (ewidencja wyjść w godzinach pracy, listy obecności, książka kontroli, ewidencja czasu służby i pracy strażaków oraz pracowników cywilnych),
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta,
  • obsługa urządzeń małej poligrafii,
  • udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego,
  • realizacja zadań finansowo – księgowych,
  • realizacja zadań archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowiskach administracyjno – biurowych oraz na stanowisku finansowo – księgowym
  • Znajomość zasad prowadzenia archiwum potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem/dyplomem ukończenia kursu lub szkoleniem
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i terminowość • wysoka kultura osobista,
  • Znajomość zasad prawidłowego postepowania z dokumentacją w ramach organizacji archiwum komendy,
  • Znajomość min. jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa,
  • Ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
  • Umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu i poczty elektronicznej),
  • Znajomość przepisów prawa pracy,
  • Praktyczna znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
  • praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner;
  • praca na pierwszym piętrze, budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

ETAPY POSTĘPOWANIA

I ETAP – 14.11.2024 r. - Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego PSP w Kraśniku przeprowadzi weryfikację złożonej przez kandydatów dokumentacji uwzględniając jej kompletność i stawiane wymagania. Kandydatki/kandydaci, których oferty nie będą spełniały wymagań formalnych lub zostaną złożone po terminie, zostaną wykluczeni z postępowania rekrutacyjnego.

Komisja przyznaje punkty za staż/ doświadczenie zawodowe – 12 - 24 miesiące – 1 pkt.  25 – 36 miesięcy – 2 pkt. , powyżej 36 miesięcy   – 3 pkt. Ukończenie kursu/ szkolenia archiwisty – 1pkt. Udokumentowana znajomość języka obcego – 1pkt. Ukończony kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy– 2 pkt.

Wyniki pierwszego etapu zostaną ogłoszone w dniu 14 listopada 2024 roku na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Kraśniku www.straz.krasnik.pl, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Kraśniku przy ul. Obwodowej 1.

II  ETAP  - 15.11.2024 godz. 10:30

Sprawdzian wiedzy teoretycznej w postaci testu. Komisja przyznaje punkty za prawidłową odpowiedź 1 pkt -, nieprawidłowa odpowiedź - 0 pkt. Ogólną liczbę uzyskanych punktów dodajemy do punktacji kandydatki/kandydata.

Wyniki drugiego etapu zostaną ogłoszone w dniu 15 listopada 2024 roku na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Kraśniku www.straz.krasnik.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Kraśniku przy ul. Obwodowej 1.

 

III ETAP - 15.11.2024 r. godz. 12:00

Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona zostanie w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Kraśniku, ul. Obwodowa 1.

Etap rozmowy kwalifikacyjnej ma na celu ocenę spełnienia wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, które nie zostały zbadane w poprzednich etapach naboru oraz ocenę posiadania doświadczenia zawodowego kandydata. Komisja dokonując oceny wiedzy    i umiejętności zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną kandydatów, przyznaje punkty za każde pytanie w skali 0 do 2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów to 6.

 

Wyniki trzeciego etapu zostaną ogłoszone w dniu 15 listopada 2024 roku na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Kraśniku www.straz.krasnik.pl na stronie BIP KPRM oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Kraśniku przy ul. Obwodowej 1.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-11-20
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 13 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144452"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
ul. Obwodowa 1
23-200 Kraśnik

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
81 825 22 81 wew. 35
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą w Kraśniku, ul. Obwodowa 1, tel. 81 825 22 81.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych (KW PSP Lublin): mgr inż. Sławomir Zagojski, tel. 81 535 12 37, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019 poz. 1781) w celach związanych z rekrutacją oraz z ewentualnym zatrudnieniem. Równocześnie informujemy Panią/Pana o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do prowadzenia rekrutacji.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku

Udostępnił: Artur Szumny

Komórka organizacyjna: Wydział Operacyjno-Rozpoznawczy

Wprowadzono: 30.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×