Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Chełmie
22-100 Chełm ul. Żwirki i Wigury 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 149981 / 26.03.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: finansów i zaopatrzenia w Wydziale Wspomagającym

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych sprzętu techniki policyjnej na podstawie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz sporządzanie asygnat na wydany do użytkowania sprzęt.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej, składanie zamówień, sporządzanie protokołów przyjęcia opału do pieców co. znajdujących się w obiektach podległych KMP w Chełmie.
  • Planowanie potrzeb i realizacja zaopatrzenia policjantów w sprzęt i materiały techniki kryminalistycznej oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji.
  • Wysyłanie do legalizacji i kalibracji oraz napraw sprzętu techniki policyjnej.
  • Ufarmianie i rozlicznie rachunków, faktur VAT otrzymywanych od wykonawców usług.
  • Przygotowanie informacji niezbędnych do zawarcia przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie umów cywilnoprawnych na świadczenia za usługi m.in.: energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda, ścieki, wywóz nieczystości stałych, płynnych, dzierżawę kontenerów, serwisowanie kotłowni, wykonywanie konserwacji bram i szlabanów, serwisowanie systemów monitoringu i czujek ppoż.
  • Prowadzenie elektronicznej książki obiektów budowlanych należących do KMP w Chełmie.
  • Określanie potrzeb remontowych obiektów KMP w Chełmie, sporządzanie i przesyłanie do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie zapotrzebowania na zakupy materiałów niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac, wykonania bieżących remontów oraz konserwacji obiektów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych
  • Znajomość obsługi komputera
  • Samodzielność, dokładność
  • Komunikatywność, odpowiedzialność
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze budowlanym
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149981"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Chełmie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Żwirki i Wigury 20
22-100 Chełm
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 813 10 55
47 813 10 56
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.04.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chełmie

Udostępnił: Elżbieta Mazurek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×