Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
95-100 Zgierz ul. Łąkowa 6/8
print as PDF
Ogłoszenie nr 74653 / 18.02.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

w Sekcji Finansów
#budżet #finanse #finanse publiczne #księgowość
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kartoteki osobowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych.
  • Obsługuje program „PŁATNIK”.
  • Sporządza listy płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych: na bieżąco, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta.
  • Prowadzi kontrole list płac według ustalonego wzoru.
  • Zgłasza zatrudnionych i wyrejestrowuje zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych.
  • Sporządza deklaracje ZUS i podatkowe do odpowiednich urzędów.
  • Sporządza sprawozdania finansowe do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
  • Przygotowuje dokumentacje wytworzone w Sekcji Finansów i przekazuje je do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym.
  • Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość, administracja i zarządzanie.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w pracy na stanowiskach w administracji publicznej lub pracy biurowej.
  • Znajomość programu „PŁATNIK”.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, oraz naliczania zasiłków chorobowych.
  • Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
  • Znajomość przepisów z zakresu archiwizacji dokumentów.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy.
  • Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30.
  • Praca siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne.
  • Praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych z innymi pracownikami i petentami.
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu, drzwi w pomieszczeniachnie są przystosowane do wózków inwalidzkich, budynek nie posiada windy. Stanowisko pracy zorganizowane jest na I piętrze budynku - praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proces naboru składa się z II etapów:

Etap I - weryfikacja dokumentów odbędzie się w dniu 04 marca 2021 r.

Ogłoszenie wyników w dniu 05 marca 2021 r.

Poinformujemy Państwa o kwalifikacji do następnego etapu oraz  poinformujemy o wyznaczonej godzinie rozmowy kwalifikacyjnej.

Etap II - rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona w dniu 09 marca 2021 r. w siedzibie Komendy zgodnie z obowiązującym reżmiem sanitarnym.

Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z udziału w naborze. 

Wyniki II etapu zostaną ogłoszone w dniu 11 marca 2021 r.

Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora (w celu zastępstwa nieobecnego członka KSC) w Sekcji Finansów oraz wyniki poszczegłólnych etapów  zamieścimy na stronie internetowej (oraz na BIP-ie) Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu  https://www.gov.pl/web/kppsp-zgierz   

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się o wyznaczonych godzinach.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej ocenie będzie podlegać:

1) Autoprezentacja, w której kandydat przedstawia swoje słabe i mocne strony, motywację do podjęcia pracy.

2) Umiejętność przekazywania, odbierania i rozumienia informacji oraz jasnego i wyrazistego formułowania wypowiedzi.

3) Wiedza na temat przepisów wskazanych w ogłoszeniu o naborze. 

4) Szczególne zainteresowania i dotychczasowe osiągnięcia.

5) Odporność na stres.

Aby lepiej ocenić przydatność do pracy, zostanie przygotowane zadanie praktyczne, które będzie miało na celu pokazanie komisji czy kandydaci szybko i trafnie potrafią zrozumieć wydane polecenie oraz umiejętność logicznego myślenia, a także zobrazowanie kandydatom pokrótce na czym będzie polegało ich zajęcie w przyszłości.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-22
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-09-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 3 marca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
95-100 Zgierz, ul. Łąkowa 6/8
z dopiskiem: „Oferta w sprawie pracy + imię i nazwisko”

lub na adres e-mail:

a.kucinska@straz.lodz.pl

w temacie wiadomości proszę wpisać: "Oferta w sprawie pracy + imię i nazwisko".

Uwaga !
W przypadku przesłania swojej aplikacji on -line proszę zadzwonić i upewnić się, że wiadomość wpłynęła na maila.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
mł. kpt. Anna Kucińska - tel. 42 714-55-70
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu

Udostępnił: Anna Kucińska

Komórka organizacyjna: Kierownik Sekcji Organizacyjno - Kadrowej

Wprowadzono: 18.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×