Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
98-220 Zduńska Wola Ul. Spacerowa 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 125371 / 09.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

w Zespole ds. Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi gospodarkę mandatową, tj. zaopatruje, ewidencjonuje, rejestruje, wydaje i rozlicza bloczki mandatów karnych.
  • Nalicza należności przysługujące z tytułu: dojazdu osób uprawnionych zamieszkałych poza miejscowością pełnienia służby, równoważnika pieniężnego z tyt. dopłaty do wypoczynku, równoważników pieniężnych wypłacanych funkcjonariuszom w zamian za wyżywienie w naturze.
  • Potwierdza wykonanie usług w zakresie kosztów badań osób zatrzymanych, usług holowania, konserwacji i naprawy uzbrojenia i techniki specjalnej, usług pralniczych, naprawy sprzętu administracyjno – biurowego, wywozu śmieci, konserwacji pomieszczeń i budynków.
  • Prowadzi ewidencję sprzętu, środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz ich przychód i rozchód, zgodnie z dokumentacją magazynowo-księgową.
  • Sprawuje nadzór nad powierzonym mieniem, w celu prawidłowego gospodarowania mieniem określonym w przepisach resortowych.
  • Składa zapotrzebowanie na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie Wydziały KWP w Łodzi, w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych w celu systematycznego dokumentowania wszelkich aktywności i decyzji mających związek z utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego obiektów budowlanych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej w administracji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa komputera, Internetu
  • Komunikatywność
  • Analityczne myślenie
  • Umiejętność rozwiązywanie problemów
  • Znajomość ustawy z dn. 06.04.1990r. o Policji
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziłam się przed 1 sierpnia 1972 r..
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórkach ds. ewidencji, rozliczeń i zaopatrzenia
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowości
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”
  • Odporność na stres
  • Systematyczność
  • Umiejętność organizowania pracy
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej.

  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • Nagrody jubileuszowe

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie urzędu

  • Praca w systemie podstawowym

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy

  • Parking przed siedzibą urzędu

  • Podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu

  • Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku

  • Możliwość poruszania się po budynku ograniczona, wewnątrz budynku brak windy i podjazdów, brak drzwi automatycznie otwierających się

Dodatkowe informacje
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
  • Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
  • Wymagane oświadczenie, CV i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
  • Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjne zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).
  • Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
  • Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych"
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 21 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ul. Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – starszy inspektor Zespołu ds. Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Telefon kontaktowy:  (47) 845 32 09
Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 845 32 14
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

    • Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli z siedzibą przy ul. Spacerowej 27, kod 98-220.
    • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Dorota Kazek e-mail: iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 09, dane kontaktowe osoby zastępującej Inspektora Ochrony Danych (OZIOD) – podinsp. Arkadiusz Powalski e-mail iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 44.
    • Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
    • W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Udostępnił: Ewelina Baran

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×