Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
98-220 Zduńska Wola Ul. Spacerowa 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 154941 / 08.08.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sprawuje nadzór nad terminową i prawidłową archiwizacją dokumentów przez policjantów i pracowników oraz przejmuje do archiwizacji akta spraw zakończonych i sprawdza poprawność ich przekazania na spisach.
  • brakuje dokumentację niearchiwalną oznaczoną symbolem „B” i „BE”, w celu jej zniszczenia po upływie wymaganego okresu jej przechowywania.
  • prowadzi ewidencję dokumentów przejętych do składnicy, wybrakowanych, wysyłanych lub wydawanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • wydaje uwierzytelnione odpisy, wypisy, wyciągi i reprodukcje przechowywanych materiałów oraz zaświadczenia na podstawie tych materiałów.
  • kwalifikuje i klasyfikuje akta zgodnie z właściwym ich oznaczeniem.
  • prowadzi szkolenia dla policjantów oraz pracowników dotyczące poprawności składowania i przekazywania akt do składnicy.
  • udostępnia materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną na podstawie obowiązujących przepisów.
  • sporządza roczne sprawozdania dotyczące stanu zasobu archiwalnego w składnicy akt.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej w administracji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera.
  • Znajomość przepisów regulujących prowadzenie archiwów państwowych.
  • Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z  2024 r., poz. 632, 1222) o treści " wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych".
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w komórkach ds. OIN lub wykonywania zadań archiwisty.
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia składnicy akt.
  • Odporność na stres
  • Systematyczność.
  • Umiejętność organizowania pracy.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13",
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej,
  • Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa
  • praca w siedzibie urzędu.
  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy.
  • wysiłek fizyczny.
  • praca na wysokości powyżej 1 metra.
  • praca w systemie podstawowym
  • praca stacjonarna
  • obsługa komputera poniżej połowy dobowego czasu pracy,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • wynagrodzenie:1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4967,95 zł brutto + wysługa lat,
  • oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
  • do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie o etapach i terminie rekrutacji,
  • test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  • oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
  • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  • oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
  • aplikacje należy składać w siedzibie KPP w Zduńskiej Woli, przy ul. Spacerowej 27 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania korespondencji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego,
  • planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Zduńskiej Woli w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: 

    https://zdunska- wola.bip.policja.gov.pl/280/sygnalisci/wewnetrzna-procedura-dokonywan/41037,Procedura-KPP-w-Zdunskiej-Woli-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW, lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 22 sierpnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ul. Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zespół ds. Kadr i Szkolenia nr telefonu (47) 845 32 09
Koordynator dostępności (47) 845 32 14.
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.08.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

          Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli z siedzibą przy ul. Spacerowej 27, kod 98-220.

    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Dorota Kazek e-mail: iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 09, dane kontaktowe osoby zastępującej Inspektora Ochrony Danych (OZIOD) – podinsp. Arkadiusz Powalski e-mail iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 44.

    Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.

    W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa).

    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Udostępnił: Dorota Kazek

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.08.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×