Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Mazowieckim
97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Św. Antoniego 41
print as PDF
Ogłoszenie nr 74645 / 17.02.2021
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: ds. kadrowych i wynagrodzeń w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Maz.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi całość zagadnień, związanych z ustalaniem, naliczaniem, rozliczaniem wynagrodzeń i przygotowywaniem dokumentacji do rozliczeń zasiłków, innych wypłat dokonywanych na rzecz pracowników, a także pochodnych od tych wynagrodzeń,
  • prowadzi akta osobowe pracowników,
  • sporządza listy płac, w tym również listy dotyczące wypłat z ZFŚS oraz prowadzi kartoteki wynagrodzeń poszczególnych pracowników,
  • sporządza dokumentację pracowniczą - umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia i inne dokumenty, dotyczące zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzi ewidencji czasu pracy,
  • dokonuje comiesięcznych obliczeń składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz fundusz pracy (system elektroniczny Płatnik) oraz terminowo przekazuje do ZUS wymaganą dokumentację,
  • oblicza i potrąca miesięczne zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządza roczne informacje o pobranych zaliczkach, uzyskanych przez pracownika dochodach oraz terminowo przekazuje do urzędów skarbowych,
  • sporządza i dokonuje przelewy do systemu bankowości elektronicznej, dotyczącej wynagrodzeń oraz innych wypłat na rzecz pracowników, a także pochodnych i potrąceń od tych wynagrodzeń i wypłat,
  • sporządza sprawozdania do GUS oraz instytucji nadrzędnych, w zakresie prowadzonych spraw,
  • przetwarza dane osobowe pracowników w informatycznym systemie kadrowo - płacowym,
  • wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze kadr i płac, w jednostkach budżetowych
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek ZUS, podatku, zasiłków, potrąceń, prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej,
  • znajomość przepisów Kodeksu pracy,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość przepisów dotyczących podatków dochodowych od osób fizycznych,
  • znajomość przepisów o rachunkowości, finansach publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość programu Płatnik,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie preferowane w dziedzinie ekonomii, rachunkowości, kadr i płac,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w dziale kadr i płac w jednostkach budżetowych,
  • umiejętność obsługi programów kadrowo - płacowych, platformy ZUS PUE,
  • umiejętność pracy samodzielnej, jak i pracy zespołowej,
  • mile widziana gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca o charakterze administracyjno - biurowym, wymagająca koncentracji i samodzielności,
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  • praca przy komputerze, z wykorzystaniem urządzeń biurowych, z dokumentami, na terenie urzędu, na II piętrze, w budynku z windą,
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 27 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74645"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Maz.
97-200 Tomaszów Maz., ul. Św. Antoniego 41
II piętro, pokój 210 (Sekretariat Inspektoratu)
- z dopiskiem (Nabór na stanowisko: referent ds. kadrowych i wynagrodzeń)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (44) 725-08-37, w godz. 8.00 - 14.00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Obowiązek informacyjny Administratora Danych

    Na mocy  art.13 Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 2016 r. (zwanym dalej RODO) informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane
    z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez PINB w Tomaszowie Maz.:

    1. Administratorem Pani \Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Tomaszowie Maz. Przy ul. Św. Antoniego 41, 97-200.

    2. PINB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych Panią Agnieszkę Kielan, z którym można skontaktować się poprzez e-mail pinb@powiat-tomaszowski.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

    3. Pani\Pana dane  osobowe przetwarzane będą w celu:

    a. prowadzenia wysyłki tradycyjną drogą pocztową, wysyłki pocztą elektroniczną korespondencji  dotyczących wniosków i postępowań administracyjnych na podstawie art 6 ust.1 litera a, art. 14 ust. 1 lit. d, ust 2 lit. f Rozporządzenia 2016/679.

    b. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PINB na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym Prawa Budowlanego oraz przepisów podatkowych
    i z zakresu rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c,  art. 14 ust. 1 lit. d, ust 2 lit. f Rozporządzenia 2016/679.

    c. wykonania zadania  realizowanego w interesie publicznym przez PINB na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym Prawa Budowlanego, KPA oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. e,  art. 14 ust. 1 lit. d, ust 2 lit. f Rozporządzenia 2016/679.

    d. realizacji prawnie uzasadnionego interesu PINB polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679.

    4. Pani/Pana  dane osobowe będą przekazywane:

    a. operatorom pocztowym i kurierom.

    b. stronom postępowania administracyjnego.

    c. organom uprawnionym do otrzymywania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez ich przechowywanie, wynikające 
    z przepisów prawa, maksymalnie 50 lat.

     

    6. Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych PINB prosi o wycofanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.

    8. Przysługuje Pani /Panu także  prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani\Pana narusza  przepisy Rozporządzenia 2016/679.

    9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

    10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymagane przez PINB w celu określonym w pkt. 2 powyżej, z wyjątkiem danych osobowych wymaganych jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez PINB jest brak możliwości wykonania powierzonego zadania administracyjnego.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Mazowieckim

Udostępnił: Agnieszka Kielan

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 17.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×