Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
98-200 Sieradz ul. Sikorskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 150971 / 19.04.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: kadr i szkolenia w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi obsługę kadrową funkcjonariuszy i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych KPP w Sieradzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegającą na opracowywaniu i kompletowaniu dokumentacji,
  • przygotowuje dokumentację dotyczącą przyjęcia, przebiegu i zakończenia służby/pracy,
  • przygotowuje i opracowuje dokumentacje w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania jej do ZUS oraz Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA,
  • współpracuje z podmiotami zewnętrznymi ZUS/ZER MSWiA w zakresie ubezpieczeń oraz świadczeń rentowych i emerytalnych,
  • ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń dot. stosunku pracy/służby,
  • obsługuje podsystem Kadra SWOP w zakresie funkcjonalności kartoteki osobowej, kartoteki absencyjnej, rejestracji czasu pracy, szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantom i pracownikom Policji KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji,
  • prowadzi program „Płatnik” w zakresie zgłaszania i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  • prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy z KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji oraz sporządza miesięczne wykazy do Wydziału Finansów KWP w Łodzi celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim,
  • opracowuje analizy i zestawienia zbiorcze, wnioski i propozycje kadrowe oraz prowadzi książkę etatową KPP w Sieradzu,
  • współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w Łodzi w zakresie planowania i realizacji przyjętej polityki finansowej i kadrowej,
  • sporządza analizy etatowo - osobowe komórek organizacyjnych dotyczące kwestii stosunku służbowego/pracy,
  • sporządza spisy przydzielonych i zakończonych spraw w danym roku kalendarzowym, archiwizuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników celem przekazania do archiwum KWP w Łodzi.
  • prowadzi rejestr zwolnień lekarskich policjantów i pracowników Policji,
  • prowadzi akta osobowe pracowników i funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu,
  • prowadzi postępowania administracyjne I instancji, przygotowuje projekty decyzji ze stosunku służbowego/pracy (m. in. mianowania, delegowania, powołania i podwyższenia uposażenia, umowy o pracę, aneksy do umów),
  • na bieżąco zapoznaje się z przepisami resortowymi oraz decyzjami i zarządzeniami KGP, KWP i KPP dotyczącymi obsługi kadrowej oraz z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy,
  • wystawia zaświadczeń o zatrudnieniu,
  • prowadzi karty urlopowe kierownictwa i samodzielnych stanowisk KPP,
  • archiwizuje wytworzoną korespondencje oraz dokumenty i przekazuje do składnicy akt,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • znajomość przepisów: ustawy o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustaw o zaopatrzeniu emerytalnym wraz z przepisami wykonawczymi,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata
  • analityczne myślenie,
  • umiejętność organizowania pracy,
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Możliwość skorzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca o charakterze administracyjno – biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, przeważnie w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążającej układ mięśniowo – szkieletowy.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  • Obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorze ekranowym.
  • Praca w systemie podstawowym 8 godzinnym jednozmianowym.
  • Realizacja zadań z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i monitora ekranowego, drukarki.
  • Samodzielne stanowisko pracy.
  • Stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.
  • Stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku administracyjnego, bez windy i bez podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • W budynku występują progi i schody ograniczające możliwość swobodnego przemieszczania się przez osoby z dysfunkcjami narządu ruchu.
  • Budynek administracyjny nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Sieradzu w sprawie zgłoszeń wew. od sygnalistów.

https://sieradz.bip.policja.gov.pl/276/sygnalisci/41505,Procedura-KPP-w-Sieradzu-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-i-zewnetrznych-od-sygna.html

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150971"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98 - 200 Sieradz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 845 14 16
47 845 17 09
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 98 – 200 Sieradz.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl tel. (47) 845 14 32.
    Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
    W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
    w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Udostępnił: Małgorzata Potakowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×