Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
98-200 Sieradz ul. Sikorskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 153255 / 25.06.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. Kadr i Szkolenia w Zespole ds. Kadr i Szkolenia
#administracja publiczna #sprawy wewnętrzne #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizuje politykę kadrową Komendanta Powiatowego Policji w Sieradzu,
  • prowadzi obsługę kadrową funkcjonariuszy i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych KPP w Sieradzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegającą na opracowywaniu i kompletowaniu dokumentacji,
  • przygotowuje dokumentację dotyczącą przyjęcia, przebiegu i zakończenia służby/pracy,
  • prowadzi postępowania administracyjne I instancji, przygotowuje projekty decyzji ze stosunku służbowego/pracy (m. in. mianowania, delegowania, powołania i podwyższenia uposażenia, umowy o pracę, aneksy do umów),
  • prowadzi pełną dokumentację kadrową funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zgodnie z ustawą o Policji, ustawa - kodeks - pracy, - ustawą kodeks postępowania administracyjnego wraz z aktami wykonawczymi,
  • opracowuje analizy i zestawienia zbiorcze, wnioski i propozycje kadrowe oraz prowadzi etat organizacyjny jednostki i podległych jej komisariatów Policji,
  • sporządza analizy etatowo - osobowe komórek organizacyjnych dotyczące kwestii stosunku służbowego/pracy,
  • przygotowuje i opracowuje dokumentacje w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania jej do ZUS oraz Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA zgodnie z obowiązującymi przepisami przy zatrudnianiu i odejściu na emeryturę
  • koordynuje procesy awansów na stopnie policyjne, i stanowiska służbowe - zgodnie z ustawowymi kryteriami,
  • obsługuje i aktualizuje dane w systemach informatycznych - kadrowych Policji,
  • sporządza sprawozdania kadrowe, statystyki, analizy (np. fluktuacji, struktury zatrudnienia),
  • udziela konsultacji prawno - kadrowych kierownictwu jednostki i komórek organizacyjnych jednostki,
  • monitoruje kwalifikacje oraz ich zgodność z wymaganiami stanowiskowymi,
  • udziela wsparcia administracyjnego w sprawach dyscyplinarnych i skargowych dotyczących funkcjonariuszy i pracowników,
  • weryfikuje i potwierdza okresy służby/pracy na potrzeby wysługi lat oraz postępowań emerytalno - rentowych zgodnie z właściwymi ustawami i przepisami wykonawczymi,
  • projektuje, monitoruje i analizuje długoterminową strategię kadrową zgodną z priorytetami jednostki, polityką kadrową Komendy oraz jednostki nadrzędnej,
  • tworzy zaawansowane analizy zatrudnienia, rotacji, absencji, poziomu kompetencji, wieku emerytalnego z uwzględnieniem wymaganych danych,
  • opracowuje projekty reorganizacji jednostki w celu optymalizacji struktury zatrudnienia,
  • monitoruje na bieżąco zmiany legislacyjne ( ustawa o Policji, ustawa o służbie cywilnej, ustawa - kodeks pracy, ustawa - kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy i pracowników oraz wszystkie przepisy wykonawcze do przedmiotowych ustaw) oraz ich implementacje w procedurach wewnętrznych,
  • analizuje i sporządza projekty wniosków o nadanie medali, odznaczeń Państwowych i resortowych,
  • opracowuje: projekty regulaminów, procedury, decyzje administracyjne zgodne z Zadaniami Zespołu,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej w obszarze kadrowym
  • znajomość przepisów: ustawy o Policji, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy - Kodeks Pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustaw o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy/pracowników, ustawy o ubezpieczeniach społecznych wraz z przepisami wykonawczymi, aktów wykonawczych z umiejętnością stosowania przepisów w praktyce,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe kierunki związane z administracją, zarządzaniem zasobami ludzkimi, prawem, resocjalizacją lub pokrewne.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata znajomość przepisów prawa dotyczące kadr i szkoleń, w szczególności ustawy - kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o Policji oraz akty wykonawcze do ustawy, kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz innych aktów prawnych związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
  • Analityczne myślenie,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Samodzielność w organizowaniu pracy,
  • umiejętność pracy w Zespole,
  • umiejętność postępowania w sytuacjach konfliktowych i kryzysowych wymagających szybkiego działania,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji rządowej.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13"
  • Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca o charakterze administracyjno – biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, przeważnie w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążającej układ mięśniowo – szkieletowy,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorze ekranowym,
  • praca w systemie podstawowym 8 godzinnym jednozmianowym,
  • realizacja zadań z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
    samodzielne stanowisko pracy,
  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku administracyjnego, bez windy i bez podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
  • w budynku występują progi i schody ograniczające możliwość swobodnego przemieszczania się przez osoby z dysfunkcjami narządu ruchu,
  • budynek administracyjny nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, możliwość poruszania się po budynku ograniczona,
  • obsługa systemów teleinformatycznych zgodnie z nadanym upoważnieniem,
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej 2,2328 + wysługa lat.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Weryfikacja ofert

2. w zależności od ilości ofert:

    1) test,

    2) rozmowa kawlifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153255"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98 - 200 Sieradz
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    https://sieradz.bip.policja.gov.pl/276/sygnalisci/41505,Procedura-KPP-w-Sieradzu-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-i-zewnetrznych-od-sygna.html
    DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

    Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych
    w naborze Przetwarzanie danych osobowych
     
          Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 98 – 200 Sieradz.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl tel. (47) 845 14 32.
    Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
    W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych
    w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Udostępnił: Małgorzata Potakowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.06.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×