Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rawie Mazowieckiej
96-200 Rawa Mazowiecka Mszczonowska 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 127234 / 18.09.2023
Dołącz do nas jako:

sekretarz

Do spraw: kadrowych i organizacyjnych w zespole ds.administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową w celu prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu,
  • obsługuje systemy komputerowe w zakresie kadr i płac oraz w zkresie księgowości i bankowści elektronicznej , obsługuje informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa ( TREZOR), E-PUAP, EZD),
  • przygotowuje dokumentację związaną z wyznaczeniami urzędowych lekarzy weterynarii,
  • sporządza sprawozdania w zakresie wykonywanych czynności,
  • zastępuje pracowników działu księgowości podczas ich nieobecności,
  • wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracyjne, finanse - rachunkowość
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze księgowości, kadr i płac
  • znajomość przepisów Ustawy o Służbie Cywilnej (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1691, z 2023 r. poz. 1195, 1598.), Ustawy Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465.), Ustawy o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598.);
  • biegła znajomość obsługi komputera i programów komputerowych pakietu MS Office;
  • znajomość obsługi systemu Płatnik;
  • znajomość przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń i prowadzenia spraw kadrowo-płacowych;
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość obsługi programu Płatnik;
  • znajomość bankowości elektronicznej;
  • znajomość sporządzania sprawozdań do GUS.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Warunki pracy

- praca od poniedziałku do piątku w godz.7.30 do 15.30,
- praca w biurze: obsługa komputera z drukarką, skanera,
- stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze,


- budynek posiada dwa niezależne wejścia;

- parking jest duży, oznaczony miejscem dla osób niepełnosprawnych;

- wejście główne do bydynku prowadzą schody, bez windy;

- pomieszczenia mieszczą się na parterze oraz na pierwszym piętrze.

 

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna złożonych ofert
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 29 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127234"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Mszczonowska 10
96-200 Rawa Mazowiecka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
46/814-43-53
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.09.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie
    będzie możliwy udział w naborze.
    · Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Mszczonowska 10, 96-200 Rawa
    Mazowiecka
    · Kontakt do inspektora ochrony danych: tel./fax (46) 814-43-53 e-mail: rawamaz.piw@wetgiw.gov.pl
    · Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej,

    Informacje o odbiorcach danych: BIP KPRM

    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostownia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie mozna przesłac na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    • Podstwa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o słuzbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zatomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rawie Mazowieckiej

Udostępnił: Grażyna Jankowska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 18.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×