Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej
96-200 Rawa Mazowiecka Ul. Tadeusza Kościuszki 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 133910 / 16.02.2024
Dołącz do nas jako:

referent prawno-administracyjny

Do spraw: orzecznictwa prawnego w Referacie Orzecznictwa Prawnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi obsługę prawną Powiatowego Inspektora i Inspektoratu
  • Prowadzi postępowania administracyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisami Prawa budowlanego
  • Opracowuje projekty decyzji administracyjnych, postanowień oraz pism wydawanych przez Powiatowego Inspektora
  • Opiniuje pod względem formalno - prawnym decyzje administracyjne, postanowienia oraz pisma opracowane przez pracowników Inspektoratu
  • Opiniuje pod względem formalno - prawnym regulamin, instrukcje i zarządzenia wydane przez Powiatowego Inspektora
  • Zapewnia właściwy obiek dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej (EZD)
  • Prowadzi postępowania egzekucyjne
  • Prowadzi ewidencje, rejestry i sprawozdania określone w instrukcji kancelaryjnej oraz wynikającej z ustawy Prawo budowlane
  • Wykonuje inne polecenia i zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office oraz programów biurowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Dobra znajomość ustawy o Służbie Cywilnej i dziedzin pokrewnych
  • Dobra znajomość przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, zdyscyplinowanie, punktualność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Bardzo wysoki poziom kultury osobistej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok mile widziane w pracy w organach nadzoru budowlanego stopnia powiatowego
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilne zatrudnienie
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu pracy) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dobra atmosfera pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca związana z obsługą prawną wykonywana głównie w siedzibie inspektoratu oraz archiwum zakładowym, także obsługą interesantów w sekretariacie inspektoratu
  • Częste wyjazdy/wyjścia służbowe, polegające głównie na dostarczaniu korespondencji i dokumentów do urzędów oraz osób fizycznych w granicach administracyjnych powiatu rawskiego
  • Konieczność korzystania z auta służbowego
  • Praca przy monitorze ekranowym komputera stacjonarnego lub przenośnego w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy (powyżej czterech godzin dziennie)
  • Praca związana jest z bezpośrednią obsługą interesantów w siedzibie inspektoratu w celu udostępniania akt spraw oraz udzielania stosownych wyjaśnień
  • Prowadzenie licznych rozmów telefonicznych i osobistych ze stronami prowadzonych postępowań
  • Praca polegająca na analizie zgromadzonej dokumentacji, która może zawierać bardzo drobne czcionki lub być napisana mało czytelnym pismem odręcznym
  • Pomieszczenia inspektoratu są małe jedno i dwuosobowe
  • Praca w wymuszonej pozycji ciała, umieszczanie i zdejmowanie akt sprawy z półek w siedzibie inspektoratu oraz archiwum zakładowym, w którym może nastąpić kontakt z czynnikami alergennymi i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi
  • Pomieszczenia archiwum zakładowego znajdują się w piwnicy budynku oddalonego od siedziby inspektoratu około 350 metrów
  • Stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt komputerowy oraz urządzenia biurowe
  • Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku w sekretariacie oraz pozostałych pomieszczeniach biurowych wchodzących w skład inspektoratu
  • Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy (winda)
  • Budynek nie jest wyposażony w toalety dla osób niepełnosprawnych
  • W pomieszczeniach inspekoratu obowiązuję całkowity zakaz palenia tytoniu
  • Szerokie spektrum prowadzonych spraw oraz ich duży stopień umożliwa nabycia cennego doświadczenia oraz przyczyni się w krótkim czasie do podniesienia posiadanych kwalifikacji zawodowych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 29 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133910"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej
ul. Tadeusza Kościuszki 5
96-200 Rawa Mazowiecka
Pokój nr 40, I piętro
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
694-075-614
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej z siedzibą, przy ul. Tadeusza Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, reprezentowany przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej, kontakt poczta e-mail: pinb@powiatrawski.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach ochrony Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo kontaktu z powołanym inspektorem danych osobowych pod adresem e-mail: iod2@synergiaconsulting.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Pani/Pana danych osobowych
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia danych osobowych, m.in. firmy informatyczne, prawnicze, firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pani/Pana danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej

Udostępnił: Łukasz Jaskuła

Komórka organizacyjna: PINB Rawa Mazowiecka

Wprowadzono: 16.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×