Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Trybunalski UL. SZKOLNA 30/38
print as PDF
Ogłoszenie nr 93908 / 02.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: OBSŁUGI I PROWADZENIA SEKRETARIATU KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ZESPÓŁ PREZYDIALNY I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • OBSŁUGA KANCELARYJNA SEKRETARIATU KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, PROWADZENIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI SŁUŻBOWEJ W WYŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE. PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE, UDOSTĘPNIANIE DO ZAPOZNANIA I WYDAWANIE DOKUMENTÓW JAWNYCH UPRAWNIONYM OSOBOM I WYSYŁKA DOKUMENTÓW
  • PROTOKOŁOWANIE NARAD I ODPRAW SŁUŻBOWYCH KIEROWNICTWA
  • PROWADZENIE REJSTRÓW I ZBIORÓW WEWNĘTRZNYCH AKTÓW NORMATYWNYCH MSW, KGP, KWP I KMP ORAZ ICH ATUALIZACJA I ARCHIWIZACJA
  • PROWADZENIE EWIDENCJI POCZTY ELEKTRONICZNEJ KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • PRZESYŁANIE DOKUMENTÓW ZA POŚREDNICTWEM POCZTY RESORTOWEJ W TYM ZA POMOCĄ SYSTEMU "POCZTA SPECJALNA"
  • PROWADZENIE EWIDENCJI DOKUMENTÓW WPŁYWAJĄCEJ DO KMPW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ZA POŚREDNICTWE E-PUAP
  • POBIERANIE OD DYŻURNEGO I PRZESYŁANIE ZA POŚREDNICTWEM POCZTY SPECJALNEJ PRÓBEK KRWI POBRANYCH DO BADANIA NA ZAWARTOŚĆ ALKOHOLU WE KRWI
  • ODNOTOWYWANIE DEKRETACJI KOMENDANTÓW W DZIENNIKU TELEGRAMÓW WCHODZĄCYCH PROWADZONYCH PRZEZ DYŻURNEGO KMP W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW JAWNYCH ZESPOŁU PREZYDIALNEGO I OIN KMP W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ORAZ DOKUMENTÓW KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI I JEGO ZASTĘPCÓW
  • SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW BRAKOWANIA DOKUMENTACJI KAT. BC
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe PRACA W ADMINISTRACJI
  • DOSTĘP DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZULĄ ŚCIŚLE TAJNE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe PRACA W ADMINISTRACJI
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

STANOWISKO BIUROWE WYPOSAŻONE W KOMPUTER, WARUNKI PRACY LEKKIE, OBSŁUGA KSEROKOPIARKI I FAKSU, W BUDYNKU BRAK BARIER ARCHITEKTONICZNYCH

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

PRZEWIDYWANY TERMIN ZATRUDNIENIA: ZATRUDNIENIE NASTĄPI NIEZWŁOCZNIE PO UZYSKANIU WYMAGANEGO POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 marca 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93908"
na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. SZKOLNA 30/38; 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKIM
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 846-13-30, 47 846-13-37, 47 846-13-33
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. SZKOLNA 30/38 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM KOD 97-300
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ld.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: DANE OSOBOWE,ZWANE DALEJ "DANYMI", PRZETWARZANE SĄ W CELU REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI NA WYBRANE STANOWISKO NA PODSTAWIE PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI KODEKSU PRACY, USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ. DANE WYKRACZAJĄCE POZA ZAKRES OKREŚLONY W PRZEPISACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA (NP. ADRES E-MAIL, NR TELEFONU, ZDJĘCIE) O ILE ZOSTAŁY PRZEZ PANA/PANI ZGODY WYRAŻONEJ W APLIKACJI NA WYBRANE STANOWISKO
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Sybilla Świerczyńska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×