Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Trybunalski UL. SZKOLNA 30/38
print as PDF
Ogłoszenie nr 140720 / 26.07.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: KADR ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • PRZYGOTOWYWANIE DECYZJI I ROZKAZÓW PERSONALNYCH W SPRAWACH OSOBOWYCH FUNKCJONARIUSZY POLICJI TJ. PRZYJĘĆ DO SŁUŻBY W POLICJI, MIANOWAŃ NA STANOWISKA, USTALANIA UPOSAŻEŃ, POWIERZEŃ OBOWIĄZKÓW, DELEGOWAŃ, USTALANIA WYSŁUGI LAT, ZWOLNIEŃ ZE SŁUŻBY W POLICJI
  • PROWADZENIE EWIDENCJI I STATYSTYKI STANU ZATRUDNIENIA FUNKCJONARIUSZY KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, WPROWADZANIE DO SYTEMU "SWOP" WSZELKICH ZMIAN WYNIKAJĄCYCH Z ROZKAZÓW PERSONALNYCH, AKTÓW PRAWNYCH ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW, A TAKŻE AKTUALIZOWANIE DANYCH OSOBOWYCH
  • PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH
  • PROWADZENIE KSIĄŻKI ETATOWEJ OBSADY KADROWEJ ORAZ BIEŻĄCE AKTUALIZOWANIE JEJ ZGODNIE Z WYDANYMI ROZKAZAMI ORGANIZACYJNYMI ORAZ ROZKAZAMI PERSONALNYMI
  • OPRACOWYWANIE MELDUNKÓW MIESIĘCZNYCH/KWARTALNYCH/ROCZNYCH O STANIE KADR POLICJI ORAZ WPROWADZANIE ICH DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
  • PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZANIEM I ROZWIĄZANIEM STOSUNKU SŁUŻBOWEGO
  • PROWADZENIE DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH ZUS FUNKCJONARIUSZOM POLICJI PRZY POMOCY PROGRAMU PŁATNIK
  • SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NADAWANIEM MEDALI, ODZNAK ORAZ WYŻSZYCH STOPNI POLICYJNYCH
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

STANOWISKO BIUROWE WYPOSAŻONE W KOMPUTER, WARUNKI PRACY LEKKIE, OBSŁUGA KSEROKOPIARKI

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

PRZEWIDYWANY TERMIN ZATRUDNIENIA: SIERPIEŃ 2024- ZATRUDNIENIE NASTĄPI NIEZWŁOCZNIE PO UZYSKANIU WYMAGANEGO POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA

W PROCESIE REKRUTACJI WYMAGANA JEST ZNAJOMOŚĆ NIŻEJ WYMIENIONYCH AKTÓW PRAWNYCH:

-OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA ORGANÓW WŁADZY USTAWODAWCZEJ, WYKONAWCZEJ, SĄDOWNICZEJ

- ZNAJOMOŚĆ USTAWY Z DNIA 06.04.1990 ROKU O POLICJI 

-ZNAJOMOŚĆ USTAWY Z DNIA 21.11.2008 ROKU O SŁUŻBIE CYWILNEJ

- ZNAJOMOŚĆ USTAWY Z DNIA 26 CZERWCA 1974 ROKU KODEKS PRACY,

- ZNAJOMOŚĆ USTAWY Z DNIA 14.06.1960 ROKU KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

- ZNAJOMOŚĆ ZARZĄDZENIA NR 678 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI Z DNIA 17 CZERWCA 2005 ROKU W SPRAWIE ZASAD PROWADZENIA PRZEZ PRZEŁOŻONYCH DOKUMENTACJI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM SŁUŻBOWYM POLICJANTÓW ORAZ SPOSOBU PROWADZENIA AKT OSOBOWYCH

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. TEST WIEDZY

2. TEST PRAKTYCZNY

3. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140720"
na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. SZKOLNA 30/38; 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 846-13-30, 47 846-13-37, 47 846-13-33
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM Z SIEDZIBĄ PRZY UL. SZKOLNEJ 30/38 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, KOD 97-300
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: AGNIESZKA SZWEDO, TEL. 47 846 12 65 E-MAIL IOD@PIOTRKOW-TRYBUNALSKI.LD.POLICJA.GOV.PL
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: NIE DOTYCZY
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Izabela Nicińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×