Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Trybunalski ul. Jerozolimska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 76980 / 19.04.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: kadrowo-księgowych w Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim
#archiwa/archiwistyka
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi akta osobowe pracowników Archiwum.
  • Prowadzi księgi inwentarzowe w zakresie składników majątkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługuje programy służące do ich ewidencji.
  • Sporządza listy płac, deklaracje podatkowe, dokumenty rozliczeniowe ZUS, sprawozdania z zakresu kadr i płac.
  • Obsługuje program kadrowo-płacowy.
  • Wykonuje pod nadzorem głównego księgowego wybrane czynności w zakresie rachunkowości APPT zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętą polityką rachunkowości
  • Przygotowuje dokumenty związane z przyjmowamiem, zwalnianiem pracowników oraz zmianami wynagrodzenia.
  • Obsługuje Informatyczny System Bużetu Państwa TREZOR.
  • Sprawuje nadzór nad terminowa realizacją szkoleń BHP i badań lekarskich pracowników.
  • Sporządza zaświadczenia z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników.
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
  • Znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomosć przepisów Ustawy o finansach publicznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Znajomość w zakresie przepisów prawa pracy, wynagrodzeń w sferze budżetowej, ubezpieczeń społecznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Przeszkolenie w zakresie: prawa pracy, wynagrodzeń w służbie cywilnej i adminiastracji państwowej.
  • Przeszkolenie w zakresie gospodarki finansowej w jednostce sektora finasów publicznych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  • Znajomość obsługi informatycznego systemu obsługi budżetu państwa Trezor.
  • Praktyczna zajomość programów kadrowo-płacowych.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń w służbie cywilnej i administarcji państwowej.
  • Zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu gospodarki finansowej jednostek budżetowych.
calendar icon

Aplikuj

do 2 maja 2021

na adres:
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jerozolimska 29
97-300 Piotrków Trybunalski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
446496971
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Agnieszka Stępień

Komórka organizacyjna: Oddział II Informacji i Udostepniania

Wprowadzono: 19.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×