Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Trybunalski UL. SZKOLNA 30/38 30/38
print as PDF
Ogłoszenie nr 126137 / 28.08.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: OBSŁUGI KANCELARYJNEJ SEKRETARIATU KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI I JEGO ZASTĘPCÓW ZESPÓŁ PREZYDIALNY
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • OBSŁUGA KANCELARYJNA SEKRETARIATU KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PROWADZENIE NIEZBĘDNEJ DOKUMNETACJI SŁUŻBOWEJ W WYŻEJ WYMIENIONYM ZAKRESIE,
  • PROTOKOŁOWANIE NARAD I ODPRAW SŁUŻBOWYCH KIEROWNICTWA,
  • PROWADZENIE REJESTRÓW I ZBIORÓW WEWNĘTRZNYCH AKTÓW NORMATYWNYCH MSW, KGP, KWP I KMP ORAZ ICH AKTUALIZACJA I ARCHIWIZACJA,
  • PROWADZENE EWIDENCJI POCZTY ELEKTRONICZNEJ KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI WPIOTRKOWIE TRYB.,
  • PRZESYŁANIE DOKUMENTÓW ZA POŚREDNICTWEM POCZTY RESORTOWEJ W TYM ZA POMOCĄ SYSTEMU "POCZTA SPECJALNA"
  • PROWADZENIE EWIDENCJI DOKUMENTÓW WPŁYWAJĄCEJ DO KMP W PIOTRKOWIE TRYB. ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY E-PUAP,
  • POBIERANIE OD DYŻURNEGO I PRZSYŁANIE ZA POŚREDNICYTWEM POCZTY SPECJALNEJ PRÓBEK KRWI POBRANYCH DO BADANIA NA ZAWARTOŚĆ ALKOHOLU WE KRWI,
  • ODNOTOWYWANIE DEKRETACJI KOMENDANTÓW W DZIENNIKU TELEGRAMÓW WCHODZĄCYCH PROWADZONYCH PRZEZ DYŻURNEGO KMP W PIOTRKOWIE TRYB.,
  • ARCHIWIACJA DOKUMENTÓW JAWNYCH ZESPOŁU PREZYDIALNEGO I OIN KMP W PIOTRKOWIE TRYB. ORAZ DOKUMENTÓW KOMENDANTA MIEJSKEIGO POLICJI I JEGO ZASTĘPCÓW,
  • SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW BRAKOWANIA DOKUMNTACJI KAT. BC
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

STANOWISKO BIUROWE WPOSAŻONE W KOMPUTER, WARUNKI PRACY LEKKIE,OBSŁUGA KSEROKOPIARKI I FAKSU

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

PRZEWIDYWANY TERMIN ZATRUDNIENIA: LISTOPAD/GRUDZIEŃ-ZATRUDNIENIE NASTĄPI NIEZWŁOCZNIE PO UZYSKANIU WYMAGANEGO POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA,

W PROCESIE REKRUTACJI WYMAGANE SĄ ZNAJOMOŚCI NIŻEJ WYMIENIONYCH AKTÓW PRAWNYCH: OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA ORGANÓW WŁADZ USTAWODAWCZEJ, WYKONAWCZEJ, SĄDOWNICZEJ; ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW USTAWY O POLICJ Z DNIA 06.04.1990 ROKU;USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ Z DNIA 21.11.2008 ROKU ORAZ USTAWY Z DNIA 26 CZERWCA 1974 ROKU KODEKS PRACY,

W SŁUŻBIE CYWILNEJ NIE MOŻE BYĆ ZATRUDNIONA OSOBA, KTÓRA W OKRESIE OD DNIA 22 LIPCA DOD DNIA 31 LIPCA 1990 ROKU PRACOWAŁA LUB PEŁNIŁA SŁUŻBĘ W ORGANACH BEZPIECZEŃSTWA PAŃSTWA LUB BYŁA WSPÓŁPRACOWNIKIEM TYCH ORGANÓW W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 18 PAŹDZIERNIKA 2006 ROKU O UJAWNIANIU INFORMACJI O DOKUMENTACH ORGANÓW BEZPIECZEŃSTWA PAŃSTWA Z LAT 1944-1990 ORAZ TREŚCI TYCH DOKUMENTÓW- NIE DOTYCZY KANDYDATÓW/KANDYDATEK URODZONYCH 01 SIERPNIA 1972 ROKU LUB PÓŹNIEJ. OSOBA WYBRANA DO ZATRUDNIENIA BĘDZIE MUSIAŁA ZŁOŻYĆ OŚWIADCZENIE LUSTRACYJNE, JEŚLI URODZIŁA SIĘ PRZED 01 SIERPNIA 1972 ROKU

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. TEST WIEDZY

2. TEST PRAKTYCZNY

3. ROZMOWA KWALIFIKACYJNE

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 7 września 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126137"
na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM UL. SZKOLNA 30/38; 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKIM
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 846-13-30, 47 846-13-37, 47 846-13-33
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

     

    1.         Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Miejski Policji w Piotrkowie Tryb.
    z siedzibą przy ul. Szkolnej 30/38 w Piotrkowie Tryb., kod 97-300.

     

    2.         Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Szwedo, tel. 47 846 12 65,
    e-mail: iod@piotrkow-trybunalski.ld.policja.gov.pl

     

    3.         Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.

     

    4.         Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniony. Dane osobowe najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte
    w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.

     

    5.         Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

     

    6.         Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

     

    7.         Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

     

    8.         Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Izabela Nicińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×