Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
97-300 Piotrków Trybunalski ul. Jerozolimska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 143469 / 07.10.2024
Dołącz do nas jako:

archiwista

w Oddziale I kształtowania narodowego zasobu archiwalnego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją Archiwów Państwowych jest trwałe zachowanie świadectw przeszłości i zapewnienie do nich powszechnego dostępu w celu wspierania rozwoju państwa i społeczeństwa. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozpatruje wnioski na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • Przeprowadza ocenę wartości archiwalnej wytwarzanej dokumentacji
  • Opiniuje i uzgadnia przepisy kancelaryjno-archiwalne jednostek organizacyjnych
  • Realizuje zadania kontrolne i doradcze w jednostkach organizacyjnych
  • Wyszukuje i udziela informacji o miejscu przechowywania dokumentacji pracowniczej
  • Wykonuje zadania związane z przyjmowaniem oraz zabezpieczaniem dokumentacji z wyborów powszechnych
  • Współpracuje z podmiotami niepaństwowymi w zakresie prawidłowości zarządzania dokumentacją
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie policealne lub pomaturalne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • Prawo jazdy kat.B
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • Odpowiedzialność i samodzielność, umiejętność organizowania pracy własnej
  • Komunikatywność, asertywność i odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe historia ze specjalizacją archiwistyka lub specjalnością archiwalną, zarządzanie dokumentacją współczesną lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z zarządzaniem dokumentacją
  • Znajomość systemu EZD
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 17 października 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143469"
na adres:
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jerozolimska 29
97-300 Piotrków Trybunalski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(44) 649 69 71 w. 28
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Agnieszka Stępień

Komórka organizacyjna: Oddział II Informacji i Udostepniania

Wprowadzono: 07.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×