Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opocznie
26-300 Opoczno ul. Staromiejska 35
print as PDF
Ogłoszenie nr 122780 / 22.06.2023
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: administracyjno - księgowych w Zespole ds. Administracyjnych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługa administracyjna obiektu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
  • Obsługuje zleceniobiorców w zakresie zawartych umów w tym wprowadzanie umów do systemu.
  • Ustala obowiązek ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego. Przekazuje do ZUS danych zgłoszeniowych i rozliczeniowych za pomocą programu PUE ZUS.
  • Sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dokumenty rozliczeniowe będące podstawą do księgowania.
  • Obsługa kancelaryjno - archiwalna urzędu, w tym prowadzenie składnicy akt.
  • Prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania.
  • Sporządza sprawozdania, analizy i raporty na potrzeby jednostki własnej i organów nadrzędnych.
  • Prowadzi rejestr zawartych umów zewnętrznych.
  • Rozlicza karty drogowe samochodów służbowych.
  • Porządkuje dokumenty księgowe i administracyjne w związku z przygotowaniem do przekazania do składnicy akt.
  • Zastępuje sekretarza i księgową w czasie ich nieobecności.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku administracyjnym lub księgowym.
  • Dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna ).
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Odporność na stres.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub pokrewne
  • Znajomość przepisów dotyczących Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Znajomość porzepisów dotyczących służby cywilnej.
  • Znajomość struktury i zadań Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Dobra znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych i umiejętność stosowania ich w praktyce.
  • Znajomość przepisów prawa cywilnego w zakresie umów cywilnoprawnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego i umiejętność stosowania ich w praktyce.
  • Znajomość zasad obsługi kancelaryjnej i archiwalnej jednostek terenowych niezespolonej administracji rządowej.
  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o finansach publicznych, rachunkowości.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Pomieszczenia biurowe na dwóch kondygnacjach, brak windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Praca biurowa związana z obsługą komputera, drukarki, kserokopiarki, faksu. Obsługa interesantów.

Dodatkowe informacje

Kandydatki/ kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru oraz pisemnie o wybraniu lub odrzuceniu ich oferty po zakończeniu rekrutacji. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Tel. kontaktowy: 44 755 23 14

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia prawa jazdy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych i/lub szkoleń z zakresu wymagań dodatkowych.
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2023

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opocznie
ul. Staromiejska 35
26-300 Opoczno
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia nr 122780"
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Opocznie ul. Staromiejska 35, 26-300 Opoczno e-mail: opoczno.piw@wetgiw.gov.pl tel: 44 755 23 14
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Opocznie ul. Staromiejska 35, 26-300 Opoczno e-mail: iod@piw.opoczno.pl tel: (48) 44 755 23 14
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane do innych odbiorców.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opocznie

Udostępnił: Małgorzata Kowalska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjnych

Wprowadzono: 22.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×