Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
90-113 Łódź ul. Traugutta 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 106724 / 22.09.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: organizacyjnych, archiwum i zarządzania zasobami ludzkimi w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji i indywidualnym programem rozwoju zawodowego pracowników, w tym badanie potrzeb szkoleniowych i doskonalenia zawodowego, przygotowywanie planu szkoleń;
  • Przygotowywanie i realizowanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych dotyczących funkcjonowania RDOŚ, należących do właściwości Zespołu;
  • Dokonywanie zamówień i zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie RDOŚ, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją skarg i wniosków wpływających do RDOŚ oraz koordynowanie skarg i wniosków rozpatrywanych w zakresie należącym do właściwości Zespołu;
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności Zespołu oraz koordynowanie przygotowywania i sporządzania zbiorczych sprawozdań z działalności RDOŚ;
  • Prowadzenie archiwum zakładowego oraz monitorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji w RDOŚ zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomicznym, administracyjnym, archiwistyki, technicznym bądź związane z zarządzaniem i marketingiem
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
  • Znajomość zagadnień dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego;
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych (drukowanie, skanowanie, faksowanie);
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • Umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • Odporność na stres;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność negocjacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej w obszarze organizacyjnym
  • znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych,
  • mile widziane kursy kancelaryjno-archiwalne
  • znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego dotyczących skarg i wniosków,
  • znajomość ogólnych zagadnień związanych z przyznawaniem środków z funduszy zewnętrznych,
  • dobra znajomość struktury organizacyjnej RDOŚ (dostępnej na stronie internetowej)
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • prawo jazdy kat. B.
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, kreatywność,
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy,
  • dokładność,
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

- dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,

- grupowe ubezpieczenie na życie,

- oferta dodatkowego ubezpieczenia/pakietu medycznego,

- zapomoga w sytuacji zdarzeń losowych,

- dofinansowanie do świąt przyznawane dzieciom pracowników.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;
  • praca na wysokościach do 3 m w archiwum zakładowym,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne; 
  • wykonywanie zadań pod presją czasu;
  • częste kontakty z klientem zewnętrznym;
  • praca na XI bądź XII piętrze; 
  • przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;
  • windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych; 
  • niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych; 
  • w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na serwisie internetowym https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/wzory-oswiadczen w zakładce O RDOŚ-> Praca -> Wzory oświadczeń.
  • List motywacyjny powinien być podpisany.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej.
  • Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
  • Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenie informacji o wyniku naboru, w pok. 1209 (XII piętro) siedziby RDOŚ w Łodzi po umówieniu się telefonicznym.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 600,36 zł + dodatek stażowy.
  • Pozostałe oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Mile widziane oferty osób niepełnosprawnych. 
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 665-03-70.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi informuję, iż nabór przeprowadzany jest, w zależności od liczby kandydatów spełniających wymogi, w następujących formach:
1) w przypadku mniejszej niż 15 liczbie kandydatów - rozmowy kwalifikacyjne oraz testy umiejętności praktycznych(np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych znajomość języka obcego).
2) W przypadku większej lub równej 15 liczbie kandydatów:
a) testu wiedzy,
b) rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych, znajomość języka obcego).

Test wiedzy jest testem wielokrotnego wyboru – czas trwania 60 minut – składającym się z 30 pytań z zakresu znajomości zagadnień i aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu na stanowisko pracy
- maksymalna liczba punktów do uzyskania – 30 pkt.
W teście wiedzy mogą wystąpić pytania otwarte.
Warunkiem udziału w rozmowie kwalifikacyjnej w przypadku pkt 2) jest uzyskanie w teście wiedzy wyniku, który zaklasyfikuje kandydata w piątce kandydatów, którzy udzielili najwięcej prawidłowych odpowiedzi. Dopuszcza się
możliwość zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną większą liczbę kandydatów
w przypadku uzyskania przez nich równej liczby punktów.
Komisja Rekrutacyjna przeprowadza rozmowę z kandydatami na podstawie wcześniej przygotowanego zestawu pytań. Wszyscy kandydaci odpowiadają na jednakowe pytania, ustalone przez członków Komisji.

Przewidywany czas zastępstwa do: 2023-06-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • o (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu/odbyciu stażu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • o (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonaniu umowy - protokoły odbioru)
  • kopia dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu kancelaryjno-archiwalnego.
calendar icon

Aplikuj

do 28 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106724"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90-113 Łódź
sekretariat: XII piętro pokój nr 1214

Oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na serwisie internetowym https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/wzory-oswiadczen w zakładce O RDOŚ-> Praca -> Wzory oświadczeń
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
42 665 03 70
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi przy ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, e-mail: sekretariat@lodz.rdos.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@lodz.rdos.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie lista osób spełniających wymagania formalne w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.902). Wynik naboru zostanie upubliczniony w powszechnie przyjęty sposób (BIP urzędu, BIP KPRM, tablica ogłoszeń urzędu).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

Udostępnił: Anna Kotlińska

Komórka organizacyjna: Zespół Organizacyjno-Administracyjny, Kadr i Zamówień Publicznych

Wprowadzono: 22.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×