Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
90-113 Łódź ul. Traugutta 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 94481 / 09.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacyjno-administracyjnych w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dokonywanie zamówień i zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie RDOŚ, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Prowadzenie ewidencji mienia RDOŚ w Łodzi;
  • Sporządzanie projektów zarządzeń wewnętrznych RDOŚ, w tym projektów regulaminów i instrukcji wewnętrznych;
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności Zespołu oraz koordynowanie przygotowywania i sporządzania zbiorczych sprawozdań z działalności RDOŚ;
  • Przygotowywanie i realizowanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych dotyczących funkcjonowania RDOŚ, należących do właściwości Zespołu;
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją skarg i wniosków wpływających do RDOŚ oraz koordynowanie skarg i wniosków rozpatrywanych w zakresie należącym do właściwości Zespołu;
  • Współuczestniczenie w wykonywaniu zadań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej oraz zapewnienie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w podległej komórce organizacyjnej oraz RDOŚ.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie bądź wyższe
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • Znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych i dokonywania zakupów;
  • Znajomość zagadnień dotyczących środków trwałych;
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego dotyczących skarg i wniosków,
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych (drukowanie, skanowanie, faksowanie);
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • Umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista i pozytywne podejście do klienta;
  • Umiejętność negocjacji;
  • Terminowość, rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność;
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • Umiejętność planowania i współpracy;
  • Odporność na stres;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie bądź wyższe profilowane w zakresie ekonomicznym, prawniczym, administracyjnym bądź związanym z zarządzaniem i marketingiem
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze organizacyjno-administracyjnym
  • znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych,
  • szkolenie z zakresu zamówień publicznych i środków trwałych,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, kreatywność,
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy,
  • dokładność,
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • dobra znajomość struktury organizacyjnej RDOŚ (dostępnej na stronie internetowej BIP),
  • znajomość ogólnych zagadnień związanych z przyznawaniem środków z funduszy zewnętrznych,
  • znajomość zagadnień ewidencji środków trwałych,
  • mile widziane doświadczenie bądź zainteresowania informatyczne,
  • prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • oferta dodatkowego ubezpieczenia/pakietu medycznego,
  • zapomoga w sytuacji zdarzeń losowych,
  • dofinansowanie do świąt przyznawane dzieciom pracowników.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu)
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonaniu umowy - protokoły odbioru)
  • kopia dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych i środków trwałych.
calendar icon

Aplikuj

do 21 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 94481"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90-113 Łódź
sekretariat: XII piętro pokój nr 1214

Oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na serwisie internetowym https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/wzory-oswiadczen w zakładce O RDOŚ -> Praca -> Wzory oświadczeń




Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
42 665 03 70
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

Udostępnił: Anna Kotlińska

Komórka organizacyjna: Zespół Organizacyjno-Administracyjny, Kadr i Zamówień Publicznych

Wprowadzono: 09.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×