Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
90-521 Łódź ul. Wólczańska 111/113
print as PDF
Ogłoszenie nr 142048 / 05.09.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i obsługi administracyjnej wydziału w Wydziale Logistyki KW PSP w Łodzi
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie zagadnień z dziedziny obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników, emerytów i rencistów cywilnych Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi;
  • Analizowaniem stosownych uprawnień i dokonywaniem merytorycznej oceny wniosków;
  • Planowanie rocznych wydatków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Współpraca z komisją socjalną z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Realizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa łódzkiego;
  • Obsługa administracyjna wydziału;
  • Dokonywanie bieżących zakupów na potrzeby komendy;
  • Prowadzenie korespondencji wydziałowej;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku etatowym o podobnym zakresie zadań.
  • Umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego MS Office, internetu, ksera, skanera;
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, ustawa o ochronie przeciwpożarowej, ustawa o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Kategoria prawa jazdy B;
  • Zdolności analityczno-syntetyzujące, kreatywność, asertywność, dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
  • Łatwość i zdolność komunikacji werbalnej i pisemnej;
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, pracy z klientem;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
  • Znajomość pragmatyki służb mundurowych;
  • Szkolenia z zakresu Funduszu Świadczeń Socjalnych;
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pomieszczeniach biurowych budynku komendy z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie i urządzeń biurowych. Praca wymagajaca wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagajaca koncentracji.  Na chwilę obecną brak wind oraz drzwi i toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Informacje o przebiegu rekrutacji będą publikowane w siedzibie oraz na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi (https://www.gov.pl/web/kwpsp-lodz/oferty-pracy) w poniższych terminach:

- Lista osób spełniających wymagania formalne w dniu 18 września 2024 roku

- Lista osób zakwalifikowanych na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 19 września 2024 r.

Termin rozmowy kwalifikacyjnej –  20 września 2024 roku

Miejsce rekrutacji: Komenda Wojewódzka PSP w Łodzi ul. Wólczańska 111/113.

Końcowy wynik rekrutacji zostanie opublikowany w dniu 24 września 2024 roku w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM, w siedzibie i na stronie internetowej Komendy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Selekcja kandydatów odbędzie się w 3 etapach:
  • - etap I: sprawdzenie wymagań formalnych,
  • - etap II: analiza danych biograficznych,
  • - etap III: rozmowa kwalifikacyjna

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych odbyte szkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 16 września 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142048"
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź.
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (adres:ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź)
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD@lodzkie.straz.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Udostępnił: Marcin Makiewicz

Komórka organizacyjna: KW PSP w Łodzi

Wprowadzono: 05.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×