Biuro - zdjęcie 2
Urząd Statystyczny w Łodzi
93-176 Łódź ul. Suwalska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 148384 / 15.02.2025
Dołącz do nas jako:

referent prawno-administracyjny

Do spraw: obsługi prawno-administracyjnej w Wydziale Organizacji

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • współuczestniczy w przygotowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z działalnością Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • monitoruje bieżące zmiany przepisów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz dokonuje rewizji wewnętrznych aktów prawnych w celu ich aktualizacji
  • współpracuje z radcą prawnym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w obszarze zagadnień prawnych w celu wsparcia ich działań w podanym zakresie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze stosowaniem prawa
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • znajomość zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość przepisów związanych z działalnością Urzędu, w tym ustawy o statystyce publicznej i o służbie cywilnej
  • rzetelność
  • umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
  • umiejętność wykorzystania wiedzy i doskonalenia zawodowego
  • umiejętność poszukiwania informacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach publicznych
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Pożyczki na cele mieszkaniowe
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych; benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych; możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, pracę w miłej atmosferze; pomoc we wdrażaniu się w nowe obowiązki; szanse rozwoju zawodowego i awansu. 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego związanego ze stosowaniem prawa lub oświadczenie o doświadczeniu związanym ze stosowaniem prawa
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach publicznych
calendar icon

Aplikuj

do 25 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Urząd Statystyczny w Łodzi
ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź
z podaniem numeru oferty w temacie „oferta nr 1/2025”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
42/68-39-112.
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Statystyczny w Łodzi

Udostępnił: Agnieszka Gawrońska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×