Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
91-202 Łódź ul. Warecka 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 122138 / 08.06.2023
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: kadrowo-płacowych Referat Organizacyjno-Administracyjny
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa oraz zadania z zakresu księgowości i sprawozdawczości budżetowej w tym:
  • prowadzenie dokumentacji personalnej, rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich, wyjść służbowych, dokonywanie ocen okesowych, nadzorowanie służby przygotowawczej
  • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, potrąceń, rozliczanie delegacji, prowadzenie funduszu socjalnego, dokonywanie przelewów pieniężnych
  • realizacja zgłoszeń i tworzenie dokumentacji do ZUS, US, GUS oraz ubezpieczeń dodatkowych (pracowniczych i komunikacyjnych), tworzenie e-deklaracji podatkowych
  • dokonywanie zakupów (także w trybie zamówień publicznych), zlecanie napraw, konserwacji i remontów
  • obsługa programów: kadrowego, płacowego, Płatnika, sprawozdawczości GUS, MS Office, portalu sprawzdawczego Besti@, bankowości elektronicznej, poczty elektronicznej i e-PUAP
  • prowadzenie ewidencji, np. badań lekarskich, szkoleń BHP, ocen okresowych pracowników, upoważnień, zaświadczeń
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątku, dokonywanie likwidacji, zlecanie utylizacji środków trwałych
  • przygotowywanie projektu budżetu, budżetu oraz zmian w budżecie w wersji papierowej i elektronicznej
  • zastępowanie stanowiska finansowo-księgowego oraz wykonywanie innych zadań zleconych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku obejmującym kadry, płace oraz księgowość i sprawozdawczość budżetową.
  • biegła znajomość programu Płatnik, MS Office (w tym Excel), programu kadrowo-płacowego , platformy e-PUAP, bankowości elektronicznej, portalu sprawozdawczego GUS
  • dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz finansów sektora administracji publicznej
  • dobra znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej
  • dobra znajomość zasad księgowości budżetowej , planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz dyscypiliny finansów publicznych
  • umiejetność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz i planowania budżetu.
  • odpowiedzialność, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 30 czerwca 2023

na adres:
91-202 Łódź , ul. Warecka 3
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
kadry 605226236 lub sekretariat (42) 6558036
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

Udostępnił: Bożena Woźniak

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 08.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×