Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
91-463 Łódź ul. Łagiewnicka 54/56
print as PDF
Ogłoszenie nr 120555 / 10.05.2023
Dołącz do nas jako:

naczelnik wydziału

Wydział Administracyjno - Techniczny
#administracja publiczna #transport drogowy #zamówienia publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje i koordynuje pracę zespołu osób Wydziału Administracyjno – Technicznego, w tym wchodzącym w jego skład Wieloosobowego stanowiska ds. obsługi kancelaryjno – biurowej Inspektoratu w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań administracyjno – technicznych oraz prawidłowego obiegu korespondencji.
  • Prowadzi sprawy z zakresu zamówień publicznych, realizuje zaopatrzenie Inspektoratu w niezbędny sprzęt oraz sprawuje pieczę nad majątkiem Inspektoratu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania jednostki oraz rzetelnego wydatkowania środków publicznych.
  • Nadzoruje i realizuje sprawy z zakresu gospodarowania środkami transportu w celu właściwego ich wykorzystania.
  • Prowadzi sprawy związane z umundurowaniem inspektorów oraz wyposażeniem inspektorów i pracowników w sprzęt i materiały niezbędne do ich pracy w celu prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu.
  • Realizuje i koordynuje zadania związane z gospodarką inwentarzową Inspektoratu w tym zadania związane z inwentaryzacją ciągłą środków trwałych i wyposażenia, prowadzi okresowe rozliczenia inwentarza oraz ustala i egzekwuje braki ujawnione w toku prac inwentaryzacyjnych od pracowników materialnie odpowiedzianych wraz z prowadzeniem ewidencji środków trwałych, realizuje procedury dotyczące majątku zbędnego i zużytego w celu zapewnienia rzetelnej gospodarki majątkiem Inspektoratu.
  • Koordynuje sprawy związane z gromadzeniem, katalogowaniem i brakowaniem dokumentacji wytworzonej w toku działalności Inspektoratu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania archiwum zakładowego.
  • Planuje i koordynuje przedsięwzięcia informatyczne, administruje bazami danych Inspektoratu, nadzoruje poprawność działania sprzętu komputerowego oraz prowadzi nadzór nad prawidłową eksploatacją i administrowaniem sieci komputerowej, sieci teletransmisyjnej, przygotowuje procedury dotyczące prawidłowego zabezpieczenia sieci komputerowej oraz aktualizuje dane w Biuletynie Informacji Publicznej w celu prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu.
  • Prowadzi sprawy związane z ewidencją i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania w celu rzetelnego ich wykorzystania.
  • Prowadzi sprawy związane z gospodarką zasobami lokalowymi Inspektoratu, sprawy inwestycyjne, naprawy i remonty w zajmowanych przez Inspektorat pomieszczeniach oraz sprawy związane z utrzymaniem czystości na terenie Inspektoratu w celu sprawnego funkcjonowania urzędu.
  • Prowadzi zbiór oryginałów umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz nadzoruje prawidłowość ich zawierania i rozliczenia w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Inspektoratu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe - praca w urzędach administracji publicznej w realizacji zadań związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, - praca na stanowisku kierowniczym lub koordynującym
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość ustaw: - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy Kodeks Cywilny
  • posiadanie nienagannej opinii;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Specjalistyczne kursy w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych oraz w zakresie finansów publicznych
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek dziesięciokondygnacyjny z windą, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oświadczenie dla kandydata na stanowisko Naczelnika WAT znajduje się na stronie www.gov.pl/web/witd-lodz

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, - weryfikacja wiedzy, - test kompetencyjny, - rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56
91-463 Łódź
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: "Naczelnik WAT"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
601 308 081
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator danych osobowych:

    Administratorem, czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi z siedzibą przy ul. Łagiewnickiej 54/56, 91-463 Łódź, e-mail: sekretariat@witd.lodz.pl, tel. 42 639 80 68.

    Inspektor Ochrony Danych:

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@witd.lodz.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Łagiewnicka 54/56, 91-463 Łódź ( z dopiskiem ochrona danych osobowych).

    Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:

    Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Okres przechowywania danych osobowych:

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

    Prawo dostępu do danych:

    Posiada Pani/Pan prawo dostepu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

    Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

    Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych:

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji.

    Odbiorcy danych:

    Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu drogowego w Łodzi. Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu.

    Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:

    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będa profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, w szczególnosci do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Udostępnił: Jolanta Ścieszko

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr

Wprowadzono: 10.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×