Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112
print as PDF
Ogłoszenie nr 151151 / 25.04.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: zamówień publicznych w Sekcji Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje procedury przetargowe zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznie obowiązującymi w celu zawarcia umów z dostawcami/wykonawcami;
  • przygotowuje postępowania w przypadkach, gdy nie jest wymagane powołanie Komisji Przetargowej w celu zapewnienia KWP w Łodzi i jednostek jej podległych niezbędnych dostaw/usług, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  • sporządza plany zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  • kontroluje pod względem finansowym wykonanie wszystkich umów oraz formalnie nadzoruje przestrzeganie procedur przetargowych w Wydziale Inwestycji i Remontów, w tym prowadzi karty postępowania z wyłączenia w celu dokumentowania i kontrolowania ponoszonych wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zamówień publicznych lub powyżej 4 lat w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych
  • komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność: stosowania przepisów prawnych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Dodatek za wysługę lat.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13".
  • Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/-a, nie pełnił/-a służby w organach bezpieczeństwa i nie był/-a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia lub późnej.
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
calendar icon

Aplikuj

do 5 maja 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151151"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Udostępnił: Małgorzata Cieślicka-Faber

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×