Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy
99-100 Łęczyca Ul. Lotnicza 21E
print as PDF
Ogłoszenie nr 146817 / 11.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacji i archiwizacji Samodzielne stanowisko ds. organizacji i archiwizacji
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego.
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej oraz strony internetowej w komendzie powiatowej.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
  • Ewidencjonowanie oraz niszczenie zużytych pieczęci i stempli w komendzie powiatowej.
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej.
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarki, kserokopiarki, niszczarki, skanera, telefonu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD RP
  • Znajomość ustaw: KPA, o PSP oraz o Służbie Cywilnej
  • Znajomość prawa i procedury postępowania administracyjnego
  • Odporność na stres.
  • Samodzielność.
  • Komunikatywność i kultura osobista.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynaste wynagrodzenie"),
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (ukończone studia wyższe, ukończone kursy\szkolenia itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 22 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
1. Dokumenty należy złożyć w formie papierowej (osobiście lub pocztą),
2. Decyduje data wpływu oferty do Komendy,
3. Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy ul. Lotnicza 21E, 99-100 Łęczyca,
4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy inspektor w KP PSP w Łęczycy – imię i nazwisko kandydata”.
5. Dokumenty należy złożyć do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 15:30.
6. Nie rozpatrujemy ofert złożonych po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (24) 721-26-32
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy

Udostępnił: Tomasz Suski

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadrowych

Wprowadzono: 11.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×