Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy
99-100 Łęczyca Ul. Lotnicza 21E
print as PDF
Ogłoszenie nr 146817 / 11.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacji i archiwizacji Samodzielne stanowisko ds. organizacji i archiwizacji
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego.
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej oraz strony internetowej w komendzie powiatowej.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
  • Ewidencjonowanie oraz niszczenie zużytych pieczęci i stempli w komendzie powiatowej.
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej.
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarki, kserokopiarki, niszczarki, skanera, telefonu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją EZD RP
  • Znajomość ustaw: KPA, o PSP oraz o Służbie Cywilnej
  • Znajomość prawa i procedury postępowania administracyjnego
  • Odporność na stres.
  • Samodzielność.
  • Komunikatywność i kultura osobista.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynaste wynagrodzenie"),
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – obowiązek złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku
    do piątku, w godzinach 7:30 – 15:30. (wymiar etatu 1/1).
  • Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe i szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką organizacyjną.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon.
  • Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Praca na pierwszym piętrze budynku administracyjno-garażowego, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet na II piętrze budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komendzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4731,37 zł brutto + wysługa.
  • Wymagane oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
  • Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy inspektor w KP PSP w Łęczycy – imię i nazwisko kandydata”.
  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, przy ul. Lotniczej 21E oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/kppsp-leczyca.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (24) 721-26-32.
  • Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający Jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
  • Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
  • Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej.
  • Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko starszy inspektor podejmie Komendant Powiatowy PSP w Łęczycy.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać osobiście w tut. Komendzie.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych: 23.01.2025 r.
  • Ogłoszenie listy zakwalifikowanych kandydatów do kolejnego etapu: 24.01.2025 r.
  • Test wiedzy (pisemny): 27.01.2021 r., godz. 9:00 w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Łęczycy.
  • Końcowa selekcja – rozmowa kwalifikacyjna: 27.01.2025 r., godz. 12:00 w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Łęczycy.
  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
  • Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer identyfikacyjny, zgodnie z którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
  • Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy, na stronie internetowej https://www.gov.pl/kppsp-leczyca oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
  • Po ww. etapach komisja rekrutacyjna wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostają przedstawione Komendantowi Powiatowemu PSP w Łęczycy.
  • Przewidywany termin zatrudnienia: możliwość rozpoczęcia pracy od 1 lutego 2025 r.
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (ukończone studia wyższe, ukończone kursy\szkolenia itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 22 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
1. Dokumenty należy złożyć w formie papierowej (osobiście lub pocztą),
2. Decyduje data wpływu oferty do Komendy,
3. Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy ul. Lotnicza 21E, 99-100 Łęczyca,
4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy inspektor w KP PSP w Łęczycy – imię i nazwisko kandydata”.
5. Dokumenty należy złożyć do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 15:30.
6. Nie rozpatrujemy ofert złożonych po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (24) 721-26-32
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    OŚWIADCZENIE

    Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko starszego inspektora ds. organizacji i archiwizacji ogłoszonego w dniu 9 stycznia 2025 r. 
    i prowadzonego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że w obiektach oraz pojazdach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu w postaci monitoringu wizyjnego.

    1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Łęczycy, ul. Lotnicza 21 E, 99-100 Łęczyca.

    2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź, wyznaczony został dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy, ul. Lotnicza 21 E, 99-100 Łęczyca Inspektor Ochrony Danych, e-mail: iod@lodzkie.straz.gov.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogę być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.

    4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.

    5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.

    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7. Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.

    8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych .

    9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

    Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, infolinia 606-950-00, email: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    10.  Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy

Udostępnił: Tomasz Suski

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadrowych

Wprowadzono: 11.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×