Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach
95-040 Koluszki UL. 11-go Listopada 62f
print as PDF
Ogłoszenie nr 156763 / 02.10.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi gospodarkę mieszkaniową funkcjonariuszy komendy,
  • prowadzi książki ewidencji sprzętu będącego w użytkowaniu komendy (biurowy, kwaterunkowy, techniki policyjnej, gospodarczo - inwestycyjny, łącznościowy, żywnościowo - mundurowy, środki trwałe) w celu zapewnienia prawidłowego nadzoru nad majątkiem jednostki,
  • realizuje czynności związane z przyjmowaniem darowizn rzeczowych, finansowych w celu wsparcia współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego,
  • przyjmuje, weryfikuje i kontroluje dokumenty księgowe (faktury, rachunki) w celu zapewnienia właściwego wydatkowania środków budżetowych,
  • przyjmuje, weryfikuje i opracowuje dokumenty finansowe oraz sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych w celu realizacji wypłat należności dla funkcjonariuszy z tytułu gospodarki mieszkaniowej, świadczeń urlopowych, posiłków profilaktycznych,
  • przyjmuje zgłoszenia oraz zleca konserwację i naprawy sprzętu oraz urządzeń w celu zapewnienia sprawności działania urządzeń pozostających w użytkowaniu komendy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy biurowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejetność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość przepisów ustawy o Policji oraz przepisów wykonawczych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13",
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatek za wysługę lat,
  • możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca w systemie podstawowym,
  • praca stacjonarna,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • praca na I piętrze budynku,
  • brak wind w budynku,
  • niedostosowanie budynku dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • do skałdania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
  • oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie zostaną powiadomieni),
  • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  • planowane rozpoczęcie pracy w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KPP Łódź Wschód postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot,
  • aplikacje należy skałdać w siedzibie KPP Łódź Wschód w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 62F lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. 
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł słuzby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawanianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 października 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156763"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach
95 - 040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 62F
z dopiskiem "oferta zatrdunienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 156763"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 842 12 15
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji powiatu łódzkiego wschodniego z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 62F, 95 - 040 Koluszki, nr tel. 47 842 12 13
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ld.policja.gov.pl, nr tel. 47 841 20 62
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane uzyskane dla potrzeb procesu rekrutacji nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeb zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się przez wyłonionego kandydata/kandydatkę wstępnym badaniom lekarskim; w takim przypadku dane zostaną przekazane do placówki medycyny pracy
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach

Udostępnił: Justyna Zrobek

Komórka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach

Wprowadzono: 02.10.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×