Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żninie
88-400 Żnin ul. Nowa 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 93892 / 02.03.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt w Zespole ds. Zdrowia i Ochrony Zwierząt
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zapobieganie, rozpoznawanie, prewencja i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt objętych obowiązkiem zwalczania i rejestracji zgodnie z prawem weterynaryjnym, w tym szczególnie afrykańskiemu pomorowi świń oraz ptasiej grypie
  • kontrola weterynaryjna w handlu, przywozie i wywozie zwierząt oraz obrocie zwierzętami
  • kontrola dobrostanu zwierząt, bioasekuracji w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta, identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • nadzór i kontrola realizacji prac zleconych wolnopraktykującym lekarzom weterynarii
  • kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność nadzorowaną
  • sporządzanie harmonogramu badań monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt i kontrola ich realizacji
  • opracowywanie, aktualizacja i realizacja planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych badań i kontroli, obsługa weterynarynych systemów informatycznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • prawo jazdy min. kat. B,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz MS Office
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii - dotyczy lekarzy weterynarii
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym
  • zaangażowanie i chęć stałego podnoszenia kwalifikacji
  • komunikatywność, dyspozycyjność
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, w sytuacjach kryzysowych poza godzinami urzędowania, Praca w biurze przy komputerze, budynek jednopiętrowy, brak windy, toalety ogólnodostępne, niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, Praca w terenie (dojazdy samochodem służbowym) kontakt ze zwierzętami: chlewnie, obory, stajnie, kurniki, stawy.

Dodatkowe informacje

Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu do Inspektoratu. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52-303-20-06 Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • ocena spełnienia wymagań niezbędnych
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 25 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93892"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żninie
ul. Nowa 4, 88-400 Żnin
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Żninie tel. 523032006
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 504230997
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żninie
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żninie

Udostępnił: Renata Sikorska

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 02.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×